تهران شهر بزرگی است که برای ارتقای سطح کیفی زندگی در آن شهرداری های مناطق در گوشه و کنار آن طرح های مختلفی را اجرا می کنند. در این گزارش می توانید تمامی اخبار مربوط به این اقدامات را بخوانید.

افتتاحیه ششمین دوره مسابقات ورزشی محلات منطقه15

ابوالفضل حیدری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری   گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد:‌مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی- تفریحی محلات منطقه15 با حضور مسئولان شهرداری، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و جنوب شرق تهران در بوستان پردیس بانوان برگزار می‌شود. 

وی در ادامه افزود: ‌ششمین دوره این مسابقات در 35 رشته ورزشی و دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‌شود. 

حیدری تصریح کرد:‌این دوره مسابقات در سه سطح محله، ناحیه و منطقه اجرا و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت، در مرحله نهایی نیز برگزیدگان این دوره در سطح مناطق به رقابت خواهند پرداخت. 

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: مراسم افتتاحیه این مسابقات امروز از ساعت 18 تا 20:30 در بوستان پردیس بانوان برگزار خواهد شد. 

اجرای طرح جهادی کاهش پیام‌های سامانه 137 در منطقه11
رحمان شریفی مدیر سامانه 137 منطقه11 در گفت‌و‌گو باخبرنگار شهری   گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به تاکید مدیریت شهری بر اهمیت موضوعات نگه داشت شهر و دستور شهردار منطقه، طرح جهادی کاهش پیام‌ها از 19 اردیبهشت ماه در دستور کار معاونین و شهرداران نواحی قرار می گیرد.

وی در خصوص اینکه طرح جهادی با محوریت کاهش پیام‌ها و ارتقای سطح کیفی سامانه 137 اجرا می‌شود افزود: در اجرای طرح مذکور با توجه به آسیب شناسی انجام شده از نقاط پر پیام مسیرها و معابر نواحی اقداماتی با همکاری ادارات  خدمات شهریف فنی و عمران، ترافیکف شهرسازی و اجتماعی با مشارکت نیروهای اجرایی 137، نسبت به رفع مشکلات احتمالی انجام می‌شود.

شریفی تصریح کرد: فعالیت‌هایی نظیر شست و شوی معابر و مخازن، لایروبی انهار رو باز، پاکسازی پوستر و برچسب، شناسایی و رفع نقاط آسیب خیز و ... از جمله اقداماتی است که در اجرای این طرح انجام می‌شود.

مدیر سامانه 137 منطقه 11  گفت: طرح جهادی به صورت اداری در منطقه انجام می شود.

اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید
آموزش‌های خط سفید به شهروندان منطقه 3

علی فغانی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه3 در گفت‌‌وگو با خبرنگار شهری    گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،اظهار کرد:‌با توجه به اصلاح زیرساخت‌های ترافیکی معابر سطح منطقه، آموزش های فرهنگی پروژه "خط سفید" به شهروندان برای آشنایی با اهمیت این طرح انجام می‌شود.

وی تصریح کرد:‌برنامه‌های متنوعی که شال برگزاری همایش‌های آموزش رانندگان اتوبوس و تاکسی، اجرای نمایش‌های ترافیکی با موضوع خط سفید در مدارس ابتدایی، آموزش غیر حضوری پرسنل در منطقه، آموزش شهروندی در سرای محلات، نصب تبلیغات محیطی در سطح منطقه در حال انجام است.

وی با اشاره به ضرورت استمرار فرهنگ سازی ترافیکی در سطح منطقه گفت: به موازات اجرای برنامه‌های در حال انجام ،توزیع اقلام فرهنگی شامل کتاب، بروشور، لوح فشرده، برپایی غرفه آموزشی آسمان آبی، زمین پاک و خط سفیددر نمایشگاه سلامت در بوستان آب و آتش و بازی‌های شاد با مضمون آموزش قوانین خط سفید به کودکان و دانش آ‌موزان را از دیگر اقدامات منطقه سه برای آ‌موزش پروژه خط سفید است.

اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید
توسعه و باز پیرایی بوستان‌های منطقه 14

روح الله بیداد معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 14 در گفت وگو باخبرنگار شهری    گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد:‌ تامین روشنایی بوستان‌ها، چمن کاری و گل کاری جزئی از برنامه توسعه بوستان‌های منطقه 14 است.

وی ادامه داد: در حال حاضر سرانه فضای سبز منطقه بیش از 23 هزار متر مربع است و منطقه 14 یکی از مناطق برتر در میان مناطق 22 گانه شهرداری در حوزه فضای سبز شناخته شده است.

بیداد با اشاره به اینکه امکاناتی جهت گذراندن اوقات فراغت شهروندان در بوستان‌ها انجام می شود، تصریح کرد:‌4 هزار نیمکت، 8 هزار پایه چراغ، 47 زمین بازی کودکان و نصب تجهیزاتی مانند فوتبال دستی، شطرنج، منچ و ساخت محوطه اسکیت در دستور کار معاونت خدمات شهری منطقه 14 قرار گرفت.

وی گفت: ‌اداره ورزش شهرداری منطقه 14 نیز، 45 ایستگاه تندرستی برای آقایان و 44 ایستگاه برای بانوان در بوستان‌های منطقه راه اندازی و 60 ست وسایل ورزشی شهروندی نیز در بوستان‌های منطقه نصب می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مناطق ، اخبار ، کلیک ، زندگی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار