قهرمان تیم ملی دوچرخه سواری بانوان کشورمان گفت: کاپ ژاپن مهمترین مسابقه بانوان رکابزن است و باید اردوهای تدارکاتی‌مان را با زمان بیشتری برگزار کنند.

شریفی:کاپ ژاپن مهمترین مسابقه پیش روی بانوان دوچرخه سوار استرقیه شریفی  در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ از مشکلات بانوان در این ورزش افزود: اردوهای تدارکاتی که برای ما برگزار می‎کنند زمان خیلی کمی دارد و نتیجه‎ای از آنها نمی‌گیریم مثلا زمان این اردوها 10 روزه است و آخرین اردویی که برای ما برگزار شد سال گذشته بود.
 
وی تصریح کرد: همیشه با مربی باشگاهی خود تمرین می‌کنم، اما 10 روز مانده به اعزام‌ها فدراسیون اردوی تدارکاتی تشکیل می‌دهد و نبود حامی مالی و زمان کم اردو مهمترین مشکل ما است.
 
شریفی در خصوص تمرین در استادیوم آزادی اشاره کرد: استادیوم آزادی دارای مکان مناسبی است و مشکل خاصی به منظور تمرین نداریم، فقط باید زمان اردو را بیشتر کنند و از نظر مالی احتیاج به حمایت داریم.
 
 شریفی در خصوص فعالیتش اذعان داشت: عضو تیم ملی دوچرخه کورسی و استقامت هستم که از سال 87 تا به حال مدال‌های مختلفی گرفتم و در لیگ کشوری هم حضور داشتم.
 
وی در خصوص مسابقات آتی تاکید کرد: مرداد ماه سال جاری، مسابقات کاپ ژاپن را پیش‎رو داریم و باید تمرینات خود را به صورت متمرکز پیش ببرم.

قهرمان تیم ملی استقامتی دوچرخه سواری در ادامه خاطر نشان کرد:به صورت انفرادی تمرینات را پیش می‌بریم تا در نهایت نفرات برتر انتخاب شوند البته بعضی از رکابزنان در حاشیه بزرگراه تمرین می‌کنند وبا توجه به این که در تهران زیاد جاده نداریم خیلی خطرناک است که با این برنامه‌ریزی‌ها نتیجه‌ای عایدمان شود، چون در ورزش حرفه‌ای باید مدام درگیر تمرینات شد.
 
وی در ادامه اظهار داشت:  من مربی بود و به دلیل اینکه برای اعزام به مسابقات چین هم نتوانستم  3  جلسه در محل کارم حاضر شوم، بیکار شدم زیرا همزمان خودم  هم در تیم ملی بزرگسالان به عنوان ورزشکار حضور داشتم.
 
 شریفی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به این که در اولین تور دوچرخه سواری هم اعزام شدم امید زیادی برای حضور در مسابقات آتی دارم اما این رشته، سختی‌های خودش را دارد و از مسئولان امر، می‎خواهم رسیدگی بیشتری به این رشته شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار