نایب رئیس بانوان فدراسیون دوچرخه سواری گفت:‌امسال المپیک را پیش رو داریم و تمام کشورها تلاش خود را مضاف کرده‌اند به این خاطر سطح مسابقات آسیایی بالاتر از توان ما بود.

ایروانی: سطح مسابقات آسیایی بالاتر از توانمان بودناهید ایروانی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: از تیم بانوان دوچرخه سواری که در مسابقات آسیایی مالزی شرکت کردند فرانک پرتو آذر نفر نهم شد.
 
وی افزود: در بخش تیمی بانوان که متشکل از یک رکابزن بزرگسال آقا، یک خانم و یک جوان به صورت مختلط است رکابزنان ما جایگاه چهارم را کسب کرد.
 
ایروانی در خصوص نتایج سال گذشته در این مسابقات تصریح کرد: سال گذشته نتایج بهتری را کسب کردیم اما امسال با توجه به اینکه سال المپیکی است و تمام کشورهای دنیا نهایت تلاش خود را کرده‌اند از سطح مسابقات داخلی نبودم و پس از جلسه کارشناسی رکابزنان باید تلاش خود را افزایش دهند.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: در این مسابقات کشورهای چین و ژاپن مدال ها را درو کردند.
 
نایب رئیس بانوان فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص مسابقات آتی که پیش رو دارند تاکید کرد: ثبت نام برای اولین مسابقات لیگ جاده از 31 تا سوم شهریور ماه به منظور حضور در مسابقات لیگ جاده است را دارند.
 
وی در خصوص بانوان رکابزنی که برای حضور در دوره آموزشی uci در کره جنوبی هستند یادآور شد: غیاثوند که به عنوان مربی در این دوره شرکت کرده بود توانسته بالاترین نمره را در کلاسهای آموزشی  uci کسب کند.
 
انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار