مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: 5 نفرازبرگزیدگان مرحله استانی طرح تفسیر کوتاه به مرحله کشوری معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از سنندج، کامل گلباغی گفت: طرح تفسیر کوتاه با هدف ارائه مفاهیم و نکات تفسیری جزء سوم قرآن در راستای توجه به معانی و پیام آیات در هنگام تلاوت نور و زمینه سازی تدبر و عمل به آیات الهی برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره افزود: این دوره با هدف ارائه مفاهیم و نکات تفسیری جزء سه قرآن و بهره‌گیری از توانمندی‌های کانون‌های تخصصی قرآن و نماز و مراکز خانه نور در اجرای برنامه‌های قرآنی و تفسیری و ایجاد فرهنگ توجه به ترجمه و مفاهیم قرآنی در کنار تلاوت قرآن کریم برای اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری اجرا شد.

 گلباغی با بیان اینکه 30 درس از تفسیر آیات جزء سوم قرآن کریم در کتابی آورده شد، بیان کرد: محتوای آموزشی این کتاب در قالب بسته‌ای در 14 کانون مجری برگزاری طرح به 204 نفر آموزش داده شد.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت برکانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان افزود: پس از برگزاري كلاس و آزمون هاي اين طرح در مرحله كانوني و استانی، اسامي 5 نفر برگزيده شامل پریسا محمدی، پریسا قاسمی، دنیا میرکی، بهاره مینایی و نگین نظری به ستاد عالي هماهنگی و نظارت بركانون های فرهنگی و هنري مساجد كشور معرفی شدند.

گلباغی درپایان گفت: برگزیدگان این طرح در آزمون کشوری با سایر برگزیدگان با هم رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.