جانشین لشگر سیدالشهدا استان تهران گفت: ضعف مسئولین فرهنگی و اینجانب دور شدن جوانان از این پایگاه امن الهی شده و این زنگ خطری برای جامعه اسلامی ما به حساب می‌آید.

غلام‌رضا بور‌بور جانشین لشگر سیدالشهدا استان تهران در گفتگو با خبرنگاران قرآن عترت باشگاه خبرنگاران با اشاره به چگونگی تشویق حضور جوانان در مساجد اظهار داشت: ما باید مساجد را به خوبی به نسل جوان امروزی معرفی کرده تا همانند جوانان قدیم که از این مکان مقدس راهی جبهه‌ها شدن و حماسه آفریدند، در این مساجد حضور پررنگ داشته باشند.

وی افزود: بچه‌های قدیم از این مساجد به مناطق جنگ اعزام شده و سبب سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

جانشینی لشگر سید‌الشهدا استان تهران ابراز داشت: ما و مسئولین فرهنگی کشور در انجام رسالت خود کوتاهی کرده‌ایم و نتوانسته‌ایم به طور کامل الگوهایی که از مساجد بیرون آمده‌اند را به نسل جوان معرفی و سبب جذب جوانان در مساجد شویم و به طور کلی آن طور در مقایسه این نگاه مقدس، این محل را به نسل جدید تبیین و شناسایی نکردیم.

وی با اشاره به الگو شدن ماهواره و اینترنت اضافه کرد: به علت تبلیغات گسترده ماهواره، متاسفانه جوانان امروزی به این مدل و الگو روی آورده و در این دوره زمان از شهید همت و فهمیده و همچنین از شهید بهنام محمدی 14 ساله به علت ضعف فرهنگی مسئولین دست‌اندکار،الگو برداری نمی‌کنند.

جانشین لشگر سید‌الشهدا تصریح کرد: منتظر واقعی ولایت پذیر ولایت مدار بوده به طوری که جوانان بسیجی ما با لبیک به امام خمینی که نایب امام زمان(ع) بودند، سنگرها را حفظ کرده که این نوع ولایت‌پذیری شان آن‌ها را در زمره‌ی منتظران امام مهدی (عج) قرار داده است .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار