دبیرکل کانون همبستگی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان از برگزاری همایش تبیین نامگذاری شعار سال ۹۴ در آینده نزدیک خبر داد.

برگزاری همایش تبیین نامگذاری شعار سال در آینده‌ای نزدیک/ جزئیات جلسه شورای مرکزی کانون همبستگی دانشجوان و فارغ‌التحصیلان"احمد شریف" در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران،  از برگزاری همایش "تبیین نامگذاری شعار سال 94 " در تهران و سایر استان‌ها خبر داد و گفت: سیاست‌گذاری کانون همبستگی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این بوده است که همایش "تبیین نامگذاری شعار سال" در اکثر استان‌های کشور برگزار شود.
 
وی با اشاره به لغو این همایش به دلیل مخالفت استانداری البرز افزود: ما قصد داشتیم شروع کار ما برای برگزاری همایش "تبیین نامگذاری شعار سال" از استان البرز باشد ولی این موضوع محقق نشد.
 
دبیرکل کانون همبستگی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان یادآور شد: ما این همایش را در سایر استان‌های کشور برگزار خواهیم کرد تا گام مثبتی برای گفت‌وگو و وحدت میان گروه‌ها و جناح‌های سیاسی باشد.
 
شریف گفت: رویکرد ما در  همایشی که قرار بود در استان البرز برگزار شود، حمایت از دولت بود و اکنون نیز با همین رویکرد سایر همایش‌ها را برگزار خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به برگزاری جلسه شورای مرکزی کانون همبستگی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان که شب گذشته برگزار شد، افزود: در این جلسه که با اکثریت تعداد اعضا برگزار شد، در مورد سازماندهی دفاتر استانی‌ بحث‌ها و تبادل نظرهایی صورت گرفت.

دبیر کل کانون همبستگی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان از برگزاری یکسری مراسم توسط تشکل متبوعش در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: اولویت اصلی کانون همبستگی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان سازماندهی دفاتر استانی  و اجرایی کردن  آنها است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار