حزب مردمی اصلاحات طی فراخوانی از کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به منظور ثبت نام در کمیته انتخابات این حزب دعوت به عمل آورد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حزب مردمی اصلاحات طی فراخوانی از کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به منظور ثبت نام در کمیته انتخابات دعوت به عمل آورد.

متن این فراخوان به شرح زیر است:

«با سلام

نظام مردمی جمهوری اسلامی یک بار دیگر در آستانه انتخاباتی بزرگ قرار دارد. مجلس شورای اسلامی بنا به دیدگاه همیشگی امام راحل، در رأس امور بوده و خواهد بود ضمن آنکه در نظام‌های مردم محور، نهاد پارلمان و مجلس یکی از اصلی‌ترین مراکز نظارت و حاکمیت مردم است از این رو انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اهمیتی دوچندان می‌یابد.

در  این راستا هرچه نیروهای توانمند تحصیل کرده، نخبه جوان،‌دلسوز،‌متخصص، متعهد و مطلع از اوضاع سیاست وارد مجلس شوند و مجلسی کارآمدتر و قوی‌تر شکل بگیرد، مطالبات مردم بر زمین نمی‌ماند و نابسامانی‌ها و ناملایمات کمتر خواهد شد و به مطالبات بیشتری از مردم از مردم پاسخ داده خواهد شد که این خود نیز، می‌تواند از برکات مشارکت بالای مردم در انتخابات باشد.

حزب مردمی اصلاحات وظیفه خویش می‌داند، بدینوسیله از تمامی کاندیدهای احتمالی محترم مجلس شورای اسلامی و خبرگان به منظور ثبت نام در کمیته انتخابات این حزب دعوت به عمل آورد. لذا از تمامی عزیزانی که تمایل به حضور در این رقابت‌ را دارند و زمزمه،‌مشخصات و درخواست خود را به آدرس پست الکترونیکی Hmeslahat@gmail.ocm ارسال نمایند.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار