معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با بیان اینکه برای تشخیص خدمات دولت یازدهم باید وضعیت کنونی را با دوران قبل مقایسه و بر اساس آن قضاوت کنیم، گفت: پذیرفتن مسئولیت‌ در شرایط سال 92 یک مدیریت جهادگونه بود که دولت یازدهم به خوبی توانست از پس آن بربیاید.

"شهیندخت مولاوردی" معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در گفتگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مهمترین دستاورد دولت تدبیر و امید در طول 2 سال گذشته چه بوده است، اظهار داشت: اگر بخواهیم دستاوردهای دولت را با توجه به شرایط مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی که در زمان روی کار آمدن در نظر بگیریم باید گفت که این دستاوردها بسیار چشمگیر بوده است.

وی با بیان اینکه برای تشخیص خدمات دولت یازدهم باید وضعیت کنونی را با دوران قبل مقایسه و بر اساس آن قضاوت کنیم، گفت: پذیرفتن مسئولیت‌ در شرایط سال 92 یک مدیریت جهادگونه بود که دولت یازدهم به خوبی توانست از پس آن بربیاید.

مولاوردی در پایان خاطرنشان کرد: البته راه زیادی تا تحقق برنامه‌ها و اهدافی که دولت در 24 خرداد 92 ارائه کرده بود و مورد اقبال اکثریت جامعه قرار گرفت، وجود دارد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار