معاون رییس جمهوری درامور زنان وخانواده گفت: احزاب برای حضور زنان در انتخابات پیش رو و ایجاد موازنه درجمعیت مجلس شورای اسلامی،زنان را برای حضور در عرصه سیاسی و انتخابات تشویق کنند.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، "شهیندخت مولاوردی" روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران زنجان با اشاره به لزوم تقویت فعالیت‌های سیاسی زنان در جامعه، افزود: تلاش می‌شود از سویی با تدابیر لازم در مجمع تشخیص مصلحت نظام و از سوی دیگر از طریق احزاب و تشکل‌ها مشارکت زنان در عرصه‌های سیاسی افزایش یابد.

وی یادآورشد: احزاب نیز باید همت لازم برای ارتقای نرخ مشارکت زنان در عرصه‌های سیاسی را داشته باشند تا موازنه بین زنان و مردان در بخش‌های مختلف برقرار شود.

مولاوردی با اشاره به اینکه مهمترین برنامه ریزی‌های اجتماعی در حوزه زنان با محوریت مسایل و بحث‌های موجود در جامعه است، اظهار کرد: دولت یازدهم طی دوسال گذشته بیشتر به مباحث اقتصادی پرداخته و کمتر فرصت پرداختن به مباحث اجتماعی و فرهنگی را پیدا کرده است. 

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: هم اکنون دولت در حوزه جوانان و زنان درگیر بسیاری از آسیب‌هایی است که ریشه در اقتصاد و معیشت جامعه دارند و نیازمند آسیب شناسی درست هستند.

وی رفع معضل اعتیاد و فراهم شدن زمینه لازم برای نشاط، شادی و رفع هیجانات و تخلیه‌های روحی جوانان را از جمله برنامه ریزی‌های مورد نظر دولت برای این قشر عنوان کرد.

مولاوردی ادامه داد: برنامه ریزی لازم برای مشارکت‌های اجتماعی زنان در قالب سمن‌ها و تشکل ها و دیگر فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی برای توانمندسازی این قشر از جامعه، در دست انجام است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مولاوردی ، زنان ، احزاب ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار