امروز 424نفر از اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی سراسر کشور گرد هم آمدند تا رئیس و هیأت رئیسه دوره هشتم اتاق بازرگانی ایران را انتخاب کنند.

انتخابات رئیس و هیأت رئیسه اتاق ایران آغاز شد
به گزارش خبرنگار حوزه تجارت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دقایقی پیش جلسه انتخاب رئیس و هیأت رئیسه دوره هشتم اتاق بازرگانی، صنایع ،‌معادن و کشاورزی ایران در طبقه دهم ساختمان اتاق بازرگانی آغاز شد.

غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه هنوز کارهای زیادی بر روی زمین مانده است گفت: امیدواریم نمایندگان آینده با توجه خاص به منابع ملی آینده‌ای بهتر از گذشته را برای اقتصاد کشور رقم بزنند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به بخش خصوصی گفت: باید توجه ویژه به بخش خصوصی سرلوحه همه دوستان قرار گیرد و اتاق بازرگانی با توفیقات بیش از گذشته در آینده روبرو شود.

در این جلسه علاء میرمحمد صادقی به عنوان رئیس سنی این جلسه و آقایان سهل‌آبادی و فزونی به عنوان ناظرین جلسه و فاطمه دانشور به عنوان منشی جلسه انتخاب شدند.

شایان ذکر است محسن جلال پور و مهر علیزاده برای ریاست اتاق بازرگانی ایران کاندید شدند.

بر اساس این گزارش پس از اینکه دو کاندید کرسی ریاست اتاق بازرگانی به معرفی و ارائه برنامه خود پرداختند محسن مهرعلیزاده از کاندیدای ریاست اتاق ایران انصراف داد و محسن جلال‌پور تنها کاندیدای ریاست ماند.

بر اساس این گزارش از بین 442 نفر اعضای هیأت نمایندگان اتاق‌‌های بازرگانی سراسر کشور تنها 424 نفر در این جلسه حضور داشتند که از این تعداد 354 نفر به محسن جلال‌پور برای ریاست اتاق بازرگانی ایران در دوره هشتم رای دادند و59 رای باطله و 11 رای سفید به دست آمد.

همچنین یحیی آل اسحاق، غلامحسین شافعی، پدرام سلطانی،‌ رحیم بنامولایی، یونس ژائله، محسن چمن‌آرا، مسعود گل‌شیرازی، محسن روشنک، حسین طوسی، شمس‌علی حاجی‌زاده معلم، مسعود خوانساری، سید محمد بحرینیان، محمدرضا انصاری و محمدرضا قومی خود را به عنوان نامزد نایب رییسی اتاق بازرگانی ایران معرفی کردند که حسین طوسی و محسن روشنک از نامزدی خود انصراف دادند.


بر این اساس پدرام سلطانی با کسب 287 رأی، مسعود خوانساری با کسب 255 رأی، محمدرضا انصاری با 210 رأی و غلامحسین شافعی با کسب 147 رأی به ترتیب به عنوان نایب رییس‌های اول تا چهارم اتاق بازرگانی ایران انتخاب شدند.

همچنین کیوان کاشفی با کسب 302 رأی به عنوان منشی و سید حسین پیرموذن با کسب 217 رأی به عنوان خزانه دار جدید اتاق بازرگانی ایران انتخاب شدند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار