فرماندار تهران گفت: باید طرح های جدیدی در زمینه ساخت مدرسه در شهر تهران کلید بخورد و از ظرفیت خیران مدرسه ساز در این خصوص نهایت استفاده را کرد.

لزوم آغاز طرح های جدید با حضور خیران مدرسه سازبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ عیسی فرهادی فرماندار تهران با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه خود سازی است، اظهارکرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت را در اختیار مسوولان قرار می دهد تا با بهره گیری از معنویت این ماه نسبت به غنی سازی اوقات فراغت جوانان با تکیه بر مبانی دینی گام بردارند.

وی با اشاره به وجود نزدیک به یک میلیون دانش آموز در شهر تهران تصریح کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا بیشترین بهره از اوقات فراغت برای دانش آموزان فراهم شود.

فرهادی با اشاره به فعالیت های خوب شهرداری تهران در زمینه غنی سازی اوقات فراغت در تابستان سال گذشته تاکید کرد: شهرداری تهران درسال جاری با همکاری همه جانبه ای که با آموزش و پرورش خواهد داشت باید وضعیت خیلی بهتری نسبت به سال قبل ایجاد کند .

فرماندار تهران خطاب به اعضای شورای آموزش و پرورش شهر تهران گفت: همه دستگاه ها باید آموزش و پرورش را در تربیت نسل آینده یاری کنند و از هیچ کمکی فروگذاری نکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار