فرماندار تهران گفت:بیش از دوهزار تن در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه شهرستان های تهران داوطلب خواهند شد که از بین آنان 30 تن انتخاب و به مجلس شورای اسلامی راه پیدا خواهند کرد.

به گزارش   حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از فرمانداری تهران، عیسی فرهادی  بااشاره به همکاری دستگاه های اجرایی شهرستانهای  تهران درانتخابات اظهارکرد : 
دستگاه های اجرایی شهرستان با همکاری و هم افزایی با یکدیگر، مقدمات لازم را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم در آخر سال جاری را فراهم کنند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات آینده در شهرستان تهران تصریح کرد : 
بیش از دوهزار تن در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه شهرستان های تهران داوطلب خواهند شد که از بین آنان 30 تن انتخاب و به مجلس شورای اسلامی راه پیدا خواهند کرد.

فرهادی تاکیدکرد:حضور این تعداد داوطلب و تعداد زیاد انتخاب شوندگان در تهران مسوولیت سنگینی را متوجه برگزار کنندگان انتخابات در تهران خواهد کرد.

معاون استاندار تهران افزود:همه دستگاه های اجرایی شهرستان باید برای کمک به برگزار شدن انتخابات در کنار فرمانداری تهران قرارگیرند.

وی درپایان گفت:دستگاه های اجرایی وظیفه دارند زمینه حضور گسترده را درانتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به بهترین نحو ممکن فراهم کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار