سرمربی تیم ملی با اعلام اینکه تنیس روی میز کشور اکنون روند رو به رشدی را طی می‌کند گفت: کاری نکنیم که بگویند رشته ما کثیف است.

کاظم مستحقی در گفتگو با حوزه سایر حوزه‎ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛اظهار داشت: من قبول ندارم که اتفاق خاصی در دسته برتر افتاده است و معتقدم که اتفاق حادی رخ نداده، گاهی بازیکنان عصبانی هستند و حرفهایی به زبان می‌آورند اما خیلی زود هم پشیمان می‌شوند از نظر من درست نیست با حاشیه سازی‎های نادرست با دست خود کاری کنیم که پدر و مادری که می‌خواهند فرزند خود را به پینگ پنگ بیاورند منصرف شده و بگویند این رشته کثیف است.

موفقیتهای نوشاد و نیما در آسیا نشان دهنده حرکت رو به جلو است
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: پینگ‌پنگ در حال حاضر دارد خوب کار می‌کند. نیما عالمیان برای طرح توسعه جهانی انتخاب شد و نوشاد را هم به عنوان یکی از اعضای تیم منتخب آسیا برگزیده‌اند که قدرت ورزشکاران ما را به رخ جهانیان می‌کشد.

وی درباره طرح توسعه‌ جهانی گفت: نیما عالمیان به عنوان یکی از نخبه‌ها از سوی فدراسیون جهانی انتخاب شد تا در طرح توسعه جهانی شرکت کند. در این طرح بازیکنان با هزینه کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی در تورنمنت‌ها و اردوهای مشترک شرکت خواهند کرد تا رنکینگ خود را ارتقا دهند.

تشکیل تیم ملی ب نقطه نظر خوبی است!
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز درباره تشکیل تیم ملی ب گفت: تشکیل تیم ملی ب یکی از نقطه‌نظرات خوبی است که از جانب احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون ارائه شد. امیدوارم این امر تحقق یابد و فرصتی برای بازیکنان جوانی با اختلاف امتیاز کم ایجاد شود، که پشت درهای بسته تیم ملی مانده‌اند.

وی تصریح کرد: تیم ملی ب مسابقات یکی از معیارهای نفرات حاضر در انتخابی تیم ملی خواهد بود.ما بازیکنانی  مانند میعاد لطفی داریم که با وجود سن و سال کم ، در رقابتهای بزرگسالان عملکرد قابل قبولی داشته است، این پینگ‌پنگ بازان می‌توانند پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار