سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

باید تعریف مشخصی از" احزاب مستقل" ارائه شود

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه ما در این جبهه پیشنهادات خود را براین اساس که هرکدام از طیف‌های اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل تعداد کاندیدای ثابت و مشخصی داشته باشند، ارائه کرده‌ایم، گفت: باید تعریف مشخصی از گروه‌های مستقل یا "سایر احزاب" ارائه شود تا به تعامل بین همه گروه‌ها کمک کند.

"کمال‌الدین سجادی" سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه روز پنج‌شنبه(21 خرداد) مجمع عمومی فوق‌العاده خانه احزاب اظهار داشت: جلسه روز پنج‌شنبه مدیریت ضعیفی داشت اما پیشنهادات خوبی نیز در آن ارائه شد.

وی ادامه داد: ما در جبهه پیروان خط امام و رهبری پیشنهادات خود را براین اساس که هرکدام از طیف‌های اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل تعداد کاندیدای ثابت و مشخصی داشته باشند، توسط آقای کوهکن ارائه کرده ایم، ضمن آنکه خواستار این هستیم که تعریف مشخصی از گروه‌های مستقل یا "سایر احزاب" ارائه شود تا به تعامل بین همه گروه‌ها کمک کند.

وی در پایان با اشاره به بی نظمی‌های ایجادشده در جلسه پنجشنبه خانه احزاب خاطرنشان کرد: اگر هیئت رئیسه قدری به تذکرات توجه بیشتری می‌کرد، قطعا نتایج بهتری خروجی این جلسه بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده خانه احزاب صبح پنجشنبه(21 خرداد) برگزار شد تا مواردی از اساسنامه این تشکل صنفی اصلاح و انتخابات اعضای شورای مرکزی انجام شود.

قرار بود مجمع عمومی عادی خانه احزاب بعدازظهر همان روز برگزار شود که با تصمیم اعضای حاضر این نشست به بعد از ماه رمضان موکول شد و انتخابات شورای مرکزی در این جلسه انجام نشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجمع ، خانه احزاب ، سجادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار