در مراسم امضای لاک پشت پرنده، هشت عنوان از کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی، در فهرست سيزدهمين جايزه لاک‌پشت پرنده قرار گرفت.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، در این فهرست کتاب‌های، دارم شروع می‌شوم نوشته سید مرتضی سیدی‌نژاد، مداد بنفش اثر غزاله بیگدلو، کشتی‌های غرق شده نوشته سیدنوید سیدعلی اکبر، این نامه برای شماست؟ نوشته فرزانه رحمانی، آفتاب پرست غمگین اثر امیلی گرویت، شما غار بیچاره من را ندیده اید؟ نوشته محمد گلی، روزهایی که چشم‌های گربه‌ام رنگی شد نوشته شهربانو بهجت و یک پرس موش اثر سعیده موسوی زاده 28 لاک پشت را از آن خود کرده‌اند.

در اين مراسم که تعدادی از نويسندگان، مترجمان و پيشکسوتان حوزه کتاب کودک و نوجوان حضور داشتند، در عين حال گفتگوی کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم، با پديدآورندگان و جشن امضای کتاب‌های وارد شده به فهرست بخش‌های ديگری از اين مراسم را تشکيل می‌داد.

فريدون عموزاده‌خليلی مدیر بخش کودک انتشارات علمی و فرهنگی، فرهاد حسن‌زاده، محمود برآبادی و معصومه انصاریان از جمله ميهمانان ویژه اين مراسم بودند.

لاک پشت پرنده فهرستی است از کتاب های برتر در حوزه کودکان و نوجوانان که گروهی از منتقدان، کارشناسان و نویسندگان کودک و نوجوان با بررسی کتابهای هرفصل، آن را انتخاب و در آخر سال نیز به کتاب‌های برگزیده سال نشان های طلایی و نقره‌ای اهدا می‌کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار