همدان؛

تمام تلاش فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان ثبت کونگ فو ایران در سازمان های جهانی است

دبیر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی در مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو استان همدان گفت: تمام تلاش این فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان ثبت کونگ فو به نام ایران در سازمان های جهانی است.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛  نایب رییس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور در این مجمع گفت: رشته ورزشی کونگ فوووتا یک رشته کاملا ایرانی و ملی است و تمام عزم و همت ما و وزارت ورزش و جوانان در راستای ثبت این رشته در سازمان های جهانی است .


وی اظهار کرد: کشور ایران عضویتی در هیچیک از رشته های ورزشی در اسپورت آکورد ندارد و تاکنون رشته های همچون کشتی، چوگان و اسب سواری نتوانسته اند در آن عضو شوند ولی کشورهایی همچون تایلند، چین تایپه، چین و ژاپن که شاید یک دهم ایران قدمت در رشته های ورزشی ندارند در این کنوانسیون عضویت دارند.


نایب رییس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی گفت: تا مسابقه ای برگزار نشود یک رشته ورزشی در کشور و جهان شناخته نخواهد شد و خوشبختانه قول مساعدت و حمایت وزیر ورزش و جوانان بر این است که سال آینده در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنیم تا علاوه بر کسب سکوهای آسیایی قدمی مثبت در راستای نزدیک شدن بر سکوهای جهانی و بین المللی این رشته برداریم.


وی با تاکید براینکه فعالیت ها در هیات باید براساس ضوابط و در چارچوب های قانونی باشد گفت: حمایت از هیات های استانی از اولویت های کاری مهم این فدراسیون است و لازم است هیات ها نیز تعامل خود با فدراسیون را بیشتر کنند.


دبیر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی افزود: ما آقای قاسمی را فرد قانونی و اصلح مجمع می دانیم و انتظار داریم که همه اعضا همکاری خوبی با وی داشته باشند.


در پایان این مجمع ابراهیم قاسمی با اختلاف نزدیک و کسب 9 رای از 17 رای ماخوذه برای سومین دوره متوالی در سمت خود ابقا شد.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.