اصفهان میزبان 230 سوار کار از سراسر کشور در سومین دوره مسابقات پرش با اسب جام نقش جهان می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسعود محکم کار رئیس ستاد برگزاری مسابقات جام نقش جهان با بیان این مطلب گفت: سومین دوره مسابقات پرش با اسب جایزه بزرگ جام نقش جهان از 13 مردادماه آغاز شده و روز جمعه به پایان می رسد، سطح این رقابت ها بسیار بالاست چراکه قهرمانی کشور است و برترین ها در این رقابت ها حضور دارند.

وی ادامه داد: نزدیک به 230 سوارکار در رده هاي سني نونهالان، نوجوانان، جوانان وبزرگسالان از سراسر کشور در این مسابقات با هم در حال رقابت کردن هستند.

محکم کار خاطر نشان کرد: در این رقابت ها اسب های خارجی ایرانی با هم به رقابت می پردازند، اما یک دوره مسابقه تنها مخصوص اسب های ایرانی داریم که با هم رقابت می کنند.

وی که یکی از حامیان این رقابت ها می باشد پیرامون هدف گروه مهندسی محکم کار از اسپانسری این رقابت گفت: هدفمان این است که بتوانیم یک هیجانی را در جامعه سوارکاری ایجاد کنیم که به امید خدا سطح کیفی و کمی این رشته جذاب در استان اصفهان بالا رود و با ورود تماشاگران برای تماشای رقابت ها علاقمندی به این ورزش در بین عموم افزون می شود.

رئیس ستاد برگزاری مسابقات سوارکاری جام نقش جهان تصریح کرد: امیدواریم میزبان خوبی برای سوارکاران میهمان باشیم و در کنار میزبانی خوب سوارکاران اصفهانی به مقام های مطلوبی دست یابند.

وی در پایان گفت: همه را دعوت می کنم که روز جمعه از ساعت 10 صبح الی 17 برای تماشای فینال رده سنی بزرگسالان تشریف بیاورند چراکه رقابت های جذابی در این روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.