کرمان؛

بهره برداری از بزرگترین مجتمع پرواربندی جنوب شرق کشور در یزدان آباد زرند

مجری این طرح پروار بندی گفت: قریب ۲میلیارد تومان تاکنون جهت ساخت این مجموعه هزینه شده است و امیدواریم هر در آینده نزدیک و با خرید دام فعالیت این واحد آغاز شود.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ سلمان سیف الدینی  افزود : این مجتمع دامپروری در زمینی به وسعت 100هکتار ودر 2 فاز شامل مزرعه کشت وتولید ارزاق مورد نیاز مجتمع و پرواربندی گوسفند با ظرفیت 2000 راس در هر دوره و با استفاده از راهکارهای علمی وعملی برای بالا بردن تولید وکاهش هزینه ها ساخته شده که بزرگترین مجتمع دامپروری درجنوبشرق کشور است.

وی درخصوص تولیدات این مجتمع گفت : در پی ارائه محصولی کاملا ارگانیک وسبز به بازار میباشیم وهمچنین مطلعاتی در خصوص اصلاح نژاد دام در این مجتمع در دست بررسی است.

خنجری فرماندار زرند نیز گفت: با تکمیل ساختمان این طرح امیدواریم که در آینده ای نزدیک و با خرید دام کار خود را آغاز کند.

وی همچنین گفت: این مجموعه مدرن ترین مجموعه پرواربندی گوسفند در کشور و بزرگترین در جنوب شرق کشور می باشد که با تکمیل آن ۷۰نفر در این واحد مشغول به کار میگردند.

خنجری همچنین در ادامه خبر از افتتاح طرح آبیاری تحت فشار نظریان نیز در روستای گلشن نیز داد و افزود این طرح بالغ بر ۱۵۰میلیون تومان هزینه داشته است که با اجرای آن از این پس ۱۹هکتار از باغات آن منطقه به روش تحت فشار آبیاری خواهند شد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.