اصفهان؛

كلاهبرداری با گل هاي ليليوم

فرمانده انتظامي استان اصفهان خبر داد : فردي كه به بهانه پرداخت سودهاي كلان از شهروندان كلاهبرداري مي كرد توسط پليس آگاهي خوانسار اصفهان دستگير شد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛  سردار آقاخانی با اعلام اين خبر گفت: در پي كسب خبر مبني بر اينكه فردي با انجام تبليغات گسترده در فضاي مجازي و با ايجاد صفحه اي دريكي از شبكه هاي اجتماعي اينترنتيادعا مي كرد كه مالك چندين گلخانه بزرگ در شهرستان مي باشد و به امر پرورش گل هاي تزئيني ليليوم اشتغال دارد و با دادن وعده پرداخت سودهاي كلان نسبت به فريب افراد و جذب سرمايه و كلاهبرداري از شهروندان اقدام مي نمود ، پليس آگاهي شهرستان بررسي اين موضوع را در دستور كار خود قرار داد.

وی "افزود: در بررسي ها و تحقيقات به عمل آمده مشخص شد كه اين فرد با معرفي خود به عنوان پرورش دهنده بزرگ گلهاي تزئيني حتي با اجاره محلي در شهرستان و نصب تابلوي گلخانه بعضا افرادي را جهت اطمينان بخشي به محل دعوت و با اين اقدام خود، جذب سرمايه مي نمايد.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: کارآگاهان پليس آگاهي با يك سري تحقيقات گسترده ميداني، اين كلاهبردار را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي او را در اقدامي غافلگيرانه دستگير كردند.

وي اظهار داشت: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده در مواجهه با مالباختگان تاكنون به 11 فقره كلاهبرداري به مبلغ8 ميليارد و200 ميليون ريال اقرار كرده است.

سردار" آقاخاني" افزود: متهم پس از تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد.

فرمانده انتظامي استان گفت: هيچ چيز به اندازه طمع و اعتماد نابجاي افراد ، كلاهبرداران را به ارتكاب جرم عليه آنان ترغيب نمي كندو بايد هوشيار بود تا به دام شيادان نيفتيم.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.