کاپیتان تیم ملی بسکتبال جوانان در کنفرانس خبری قبل از مسابقات جهانی یونان گفت: قبلا بیشتر تمرکز تیم روی دوندگی و کار بدنی بود اما حالا شرایط عوض شده است.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال جوانان: قبلا فقط می دویدیم
به گزارش خبرنگار بسکتبال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛محمد یوسف وند کاپیتان تیم ملی جوانان در کنفرانس خبری قبل از اعزام به مسابقات جهانی یونان گفت: تمرینات و اردوی خوبی داشتیم. نمی گویم 100 درصد از گروه خود صعود می کنیم. دوره قبلی که به مسابقات جهانی رفتیم، کار خیلی سخت بود. تیم های خوبی بودند. ترسی در وجودمان بود که خوشبختانه صحبت هایی که در این دوره کردیم، باعث شده است ترس بازیکنان ریخته شود. امیدوارم از گروه هم بالا برویم.

یوسف وند در مورد کار با فرزاد کوهیان گفت: کوهیان از اول کار پایه را با ما انجام داد. دریبل، شوت و مسائل دیگری که مربیان دیگر این کار را نمی کردند. فرق تیم فعلی ما با تیم قبلی هم این بود که حالا 15 نفر کنار هم هستیم. در دور قبلی جام جهانی ما ذخیره نداشتیم اما حالا یک تیم هماهنگ در یک سطحیم.

بازیکن هفت الماس قزوین ادامه داد: هر مربی یک سلقیه ای دارد. اول که کوهیان آمده بود، کارمان سخت بود چون با یک مربی کار کرده بودیم که تنها می دویدیم و تمرینات روی کار بدنی بود. خدا را شکر که در تمرینات بعد از عید بهتر شدیم.

وی که تنها بازیکن ترکیب فعلی جوانان با سابقه یک دوره حضور در مسابقات جهانی است، در مورد گروه بندی تیم ملی تاکید کرد: گروه بندی قبلی خیلی بهتر بود. این دوره سختترین گروه را داریم. پتانسیل این تیم خیلی بالا بود. قبل از مسابقات آسیایی هم گفتم که پتانسیل رفتن به جمع چهار تیم برتر را داریم. اما بعد از جام ملت های سال قبل هیچ اردویی حتی مقطعی هم نبود. فقط بعد از عید امسال اردو داشتیم.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار