مدیر پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پایه زنجان:

فضای چهار هزار متری پارک علم و فناوری زنجان برای فعالیت در حوزه IT

مدیر پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پایه زنجان گفت: در پارک علم و فناوری زنجان چهار هزار متر مربع فضا برای فعالیت‌ در حوزه IT وجود دارد.

داوود مرادخانی مدیر پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه از شرایط خوبی بهره‌مند است. به صورتی که چهار هزار متر مربع فضای فیزیکی برای فعالیت در حوزه IT وجود دارد که زیر ساخت قابل توجهی برای استان به شمار می‌رود. 

وی در ادامه افزود:‌ با توجه به اهمیت آموزش در حوزه IT و ICT بیش از هزار ساعت دوره آموزشی برای افراد برگزار می‌شود که این دوره‌ها همگی رایگان است و شرکت برای تمام افراد آزاد است. 

مرادخانی تصریح کرد: در استان ما افراد حرفه‌ای وجود دارد ولی این تعداد بسیار اندک است بنابراین اگر بودجه‌ای برای پارک در نظر گرفته می‌شود بهتر است هزینه قابل توجهی برای کارهای پارک قابل انجام باشد. 

وی تصریح کرد: طبق برنام ریزی‌های صورت گرفته باید طی امسال 500 برنامه نویس تربیت کنیم که تا کنون موفق شده‌ایم برای 300 نفر در این حوزه اشتغال ایجاد کنیم در واقع اگر ما به شرکت‌های دانش‌بنیان توجه کنیم توسعه استان را منجر شده‌ایم. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار