با وجود اینکه علیرضا منصوریان تمایل به حضور در استقلال را به خاطر دلش ابراز کرده، اما عقلش رای، به حضور در این استقلال بلاتکلیف را نمی‌دهد.

منصوریان می‌آید، منصوریان می‌آید/عقل و دل علی منصور با هم جور نیستبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ با توجه به صحبت‌های مسئولان باشگاه نفت تهران در خصوص جذب علیرضا منصوریان به تیم استقلال، همانطور که می‌دانیم این باشگاه نظر منفی خود را نسبت به این مساله بارها و بارها اعلام کرده است و مسئولان باشگاه نفت حاضر نیستند به هیچ وجه مربی جوان و توانمند خود را برای فصل آتی در اختیار باشگاه استقلال قرار بدهند، اما صحبت‌هایی در این بین به میان آمد و آن هم علاقه منصوریان در خصوص رفتن به باشگاه استقلال بود و با توجه به این مساله، مسئولین باشگاه استقلال هم دست بردار نبودند و بارها خواستار جذب این مربی به تیم خود شدند از طرفی دیگر شب گذشته جلسه‌ای نیز میان منصوریان و مسئولان باشگاه نفت تهران برگزار شد که در نهایت این مربی اعلام کرد که امروز قرار است طی بیانه‌ای نظر نهایی خود را در خصوص رفتن به استقلال بیان کند و به خاطر این مساله مسئولان باشگاه آبی‌پوشان پایتخت هنوز امیدوار هستند که این مربی به خواسته آنها جواب مثبت دهد.
 
ولی این طور که به نظر می‌رسد جواب منفی مسئولان باشگاه نفت در خصوص جذب منصوریان به باشگاه استقلال تغییر پیدا نمی‌کند و گفتنی است که مرغ آنها یک پا دارد و البته با وجود تمایل علی منصور به حضور در استقلال به دلیل اردات به تماشاگران، اما منصوریان ته دلش راضی به حضور در این استقلال بلاتکلیف نیست.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
آقای منصوریان ، مربی فهمیده و بااخلاقی است . به نظرم بنده و شاید خیلی های دیگه ، تو استقلال از بس حاشیه زیاد هست هر مربی نمیتونه موفق باشه .
آخرین اخبار