بوستان کتاب که زیر نظر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم فعالیت میکند آثار جدیدی را در حوزه های بین الملل و قرآن را به تازگی روانه ی بازار کرده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، بوستان کتاب که زیر نظر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم فعالیت می کند آثار جدیدی را در حوزه های بین الملل و قرآن را به تازگی روانه ی بازار کرده است.

 بوستان کتاب که برای نخستین بار آثار مکتوب را در این زمینه ها منتشر کرده است، یکی از این آثار ((جهان از نگاه اعراب)) برای فهم مسائل خاورمیانه و تشریح عقاید مردم منطقه می پردازد.

 نویسنده کتاب معتقد است مردم این منطقه نقش بسیار مهمی در شرایط حاکم بر کشور های دارد که بی توجهی حاکمان باعث ایجاد قیام های زیادی در منطقه شده است.

 وی با ارائه دلایلی مستند نقش آمریکا در تحولات منطقه را نشان می دهد و سیاست های آمریکا را زیر سوال می برد. این کتاب در 332 صفحه و به قیمت 180 هزار ریال به بازار عرضه می شود.

 دیگر کتاب که با موضوعی قرآنی منتشر شده است کتاب ((سیمای نیکو کاران، تفسیر سوره انسان)) است که به قلم آیت الله احمد بهشتی نوشته شده است. موضوع این کتاب معرفی عترت معصومین(ع) و ترسیم چهره نیکوکاران به عنوان الگو یک انسان واقعی می باشد. این کتاب در 148 صفحه با قیمت 75 هزار ریال به بازار عرضه میشود.

 انتهای پیام/ گ
برچسب ها: بوستان کتاب ، قم ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.