نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس با تمام توان خود در راستای حذف موانع سرمایه‌گذاری در کشور گام برمی‌دارند و مهمترین اهداف نمایندگان تسهیل روند سرمایه‌گذاری در کشور است که اقدامات خوبی برای این امر صورت گرفته است.

مهمترین اهداف نمایندگان تسهیل روند سرمایه‌گذاری در کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران ازاردبیل؛ حجت الاسلام میر قسمت موسوی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف در کشور وجود دارد گفت: با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توان این ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه کشور را شکوفا کرد تا شاهد توسعه و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف باشیم.

وی گفت: جذب سرمایه گذار در استان نیازمند ترویج فرهنگ حمایت از سرمایه گذاری و نگاه مثبت به سرمایه گذاران است که این امر در استان اردبیل هنوز به طور کامل جا نیفتاده است و باید هم دولت و هم مردم دید و نگاه حمایتی به سرمایه گذاران داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از راهکارهای اساسی توسعه کشور تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اتکا به تولید داخلی است که باید با وحدت و همدلی برای تحقق این اهداف گام برداریم.

حجت الاسلام میر قسمت موسوی افزود: اجرای این طرح مورد موافقت مجلس قرار گرفته و می‌تواند علاوه بر درآمدزایی برای کشاورزان در راستای حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان نیز موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در بخش کشاورزی بویژه تولید سیب زمینی براساس نیازهای صادراتی و مصرف داخلی صورت نمی‌گیرد گفت: باید محصولات کشاورزی از جمله سیب زمینی متناسب با مصرف داخلی و نیاز صادرات تولید شود تا کشاورزان دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی گفت: سیب زمینی کاران استان امسال مشکلات بسیاری در فروش محصولات خود داشته‌اند و به دلیل افزایش تولیدات و کمبود صادرات در فروش محصولات خود با مشکل روبه رو شده که در سال آینده باید متناسب با بازار داخلی و خارجی محصولات خود را تولید کنند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.