می خواهیم با کارتن خواب هایی حرف بزنیم که بعضی از آن ها تک رقمی های کنکور و فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه های معتبر هستند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، دکتر قالیباف شهردار تهران در پستی جدید نوشت: "نشست توجيهي اجراي طرح انضباط شهري برگزار شد".
شهردار تهران انضباط شهری را شرط موفقیت در زندگی و حفظ همه سرمایه های اجتماعی، منابع انسانی و منابع مادی در شهر دانست و اظهار داشت: ما می گوییم به دنبال ارتقاء کیفیت زندگی هستیم و این منوط به تغییر در سبک زندگی ما است؛ مطمئن باشید هر دو این ها منوط به این است که ما نظم و انضباط را رعایت کنیم، به حقوق هم احترام بگذاریم و به مسئولیت اجتماعی توجه داشته باشیم.
می خواهیم حرف بزنیم


 
دكتر قاليباف با اشاره به اين موضوع كه در این طرح قصد سرشماري نداريم، یادآور شد: ما نمی خواهیم سرشماری جمعیت کنیم بلکه می خواهیم با انسان ها حرف بزنیم. ما می خواهیم در خانه ای را بزنیم که بچه هایش جرات نمی کنند از خانه بیرون بیایند اما ناگزیر هستند در آن محله زندگی کنند. همچنین می خواهیم با کارتن خواب هایی حرف بزنیم که بعضی از آن ها تک رقمی های کنکور و فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه های معتبر هستند. این ها همان کسانی هستند که در خیابان می بینید و می خواهید از آن ها فرار کنید اما در میان آن ها کسانی هستند که چند جلد ترجمه کتاب دارند و هم رزم من بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.