"ضیافت" امید زندگانی در شبکه پنج

ویژه برنامه "ضیافت" با مشارکت سازمان بهزیستی و اجرای امید زندگانی و فرهاد فخربخش از شنبه ساعت 21 به روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

محمدتقی فاضلی، تهیه کننده برنامه "ضیافت" در خصوص جزئیات و محتوای این برنامه در گتفگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: "ضیافت" عنوان برنامه‌ای است تولیدی که در 32 قسمت 40 دقیقه‌ای از شنبه 30 خرداد با اجرای امید زندگانی و فرهاد فخربخش هر شب ساعت 21 به روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

وی افزود: "ضیافت" یک برنامه مشارکتی با سازمان بهزیستی و با هدف حمایت از مددجویان بهزیستی است که امسال چهارمین سال را پشت‌سر می‌گذارد و محل اجرای آن مرکز همایش‌های کتابخانه ملی است.

فاضلی اظهار داشت: بخشی را در برنامه در راستای اهداف سازمان بهزیستی و با حضور هنرمندانی چون محمدرضا فروتن، شهرام قائدی و دیگران تدارک دیده‌ایم که پخش می‌شود.

همچنین یک آ‌یتم با عنوان "مسافران سرزمین عشق" در برنامه وجود دارد که به معرفی یک جانباز و خانواده شهید می‌پردازد به علاوه میان برنامه‌هایی با حضور جانبازان شیمیایی و بستری در بیمارستان ساسان و دیگر مراکز نیز پخش خواهد شد.

تهیه کننده برنامه تا افطار عنوان کرد: مهمانانی که به این برنامه دعوت شده‌اند از بین هنرمندان، ورزشکاران و خوانندگان و همچنین از چهره‌هایی که در سال 93 افتخاراتی را کسب کرده‌اند مانند چهره‌های قرآنی و خانواده‌های شهدای مدافعین حرم و دیگران.

وی در پایان بیان کرد: خواننده تیتراژ ابتدایی برنامه برعهده امید حجت و تیتراژ پایانی را نیما قبادی خوانده است در پایان باید بگویم، ضیافت یک برنامه خیریه است.امیدوارم مردم به تماشای این برنامه نشسته و از آن حمایت نمایند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار