شبکه دو سیما با پخش برنامه‌های مختلف از جشنواره فیلم و عکس مادر حمایت می‌کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم و عکس مادر، پیرو مذاکرات جشنواره فیلم و عکس مادر و مسئولان شبکه دو سیما این شبکه حمایت خود را از جشنواره فیلم مادر اعلام کرد.

قرار است گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو سیما با همکاری جشنواره فیلم و عکس مادر برنامه های مشترکی را در راستای اهداف این جشنواره و همچنین تحکیم بنیان خانواده پخش کند.

همچنین برنامه عصر خانواده دیگر محصول این گروه، در زمان پخش خود به جشنواره فیلم و عکس مادر خواهد پرداخت.

بنا بر تأكیدات محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبكه دو سیما به نظر می آید با توجه به رسالتی که این شبکه به عنوان یك شبكه اجتماعی دارد و توجه به نهادهای اجتماعی و مسائل اجتماعی از اساسی ترین رویکردهای آن است و با عنایت به جایگاه خانواده به عنوان بنیادی ترین نهاد اجتماعی و نقش مادر در این مهمترین نهاد اجتماعی، هرجا صحبت از شأن خانواده و جایگاه مادری باشد شبکه دو سیما وظیفه خود می داند تا  از آن رویداد فرهنگی حمایت نماید.

پاسداشت شأن مادرانه که از اهداف جشنواره فیلم و عکس مادر، همسو با اهداف گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو سیما موجب می شود در برنامه‌های متعدد اجتماعی این شبکه، همکاری‌های گسترده‌ای با جشنواره  فیلم و عکس  مادر صورت گیرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار