مدیر شبکه آموزش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

«رادیو هفت» باید آموزشی‌تر شود

برنامه «رادیو هفت» جهت پخش از شبکه آموزش باید آیتم‌های آموزشی‌اش را بیشتر کند.

حسین ساری مدیر شبکه آموزش در خصوص افزایش بار آموزشی این شبکه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: شبکه آموزش با توجه به رویکردی که دارد باید برنامه‌هایی با بار آموزشی بیشتری روی آنتن برود به همین خاطر برنامه‌هایی که شبکه به آن می‌پردازد طرح و ایده‌هایی آموزشی برای مخاطبان است.

وی افزود: شبکه آموزش برنامه‌هایی را که با نظام آموزشی، مهارت‌های عمومی و اجتماعی و برنامه‌هایی را که برای مردم ایجاد شغل کند را پوشش می‌دهد و همچنین در نظر داریم کارگاه‌های آموزشی دیگری را برای کنکوری‌ها از شبکه پخش کنیم.

وی در خصوص علت پخش نشدن «رادیو هفت» از شبکه آموزش اظهار داشت: چند ماهی است که بار آموزشی شبکه افزایش یافته و تمامی برنامه‌هایی که روی آنتن می‌رود باید آیتم‌های آموزشی داشته باشند به همین دلیل «رادیو هفت» هم باید بار آموزشی‌اش را افزایش دهد تا در کنداکتور برنامه قرار گیرد در غیر اینصورت این برنامه باید از شبکه‌ای که رویکرد فرهنگی و هنری دارد پخش شود.

ساری در ادامه؛ شبکه دو را شبکه‌ای با رویکرد فرهنگی هنری خواند و افزود: شبکه دو شبکه‌ای با رویکرد فرهنگ و هنری است و برنامه‌هایی که محوریت آن‌ها فرهنگ و هنر است از این شبکه پخش می‌شود و «رادیو هفت» هم اگر بار آموزشی‌اش را افزایش ندهد، شبکه دو بهترین گزینه برای پخش است.

وی خاطرنشان کرد: مخاطبان شبکه‌ها را با توجه به محوریت آن‌ها انتخاب می‌کنند به همین خاطر قصد داریم این برنامه‌ها را با توجه به نام شبکه انتخاب و پخش کنیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار