به دنبال درج خبری در برخی از سایت ها مبنی بر اینکه مصاحبه مطبوعاتی رییس کل محترم دادگستری استان اصفهان برگزار نشد روابط عمومی دادگستری اصفهان بیانیه ایی صادر کرد.

برای  کلیه خبرنگاران و اصحاب جراید احترام ویژه ایی قائل هستیمبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از اصفهان در بیانیه روابط عمومی دادگستری اصفهان آمده است: به دنبال درج خبری در برخی از سایت ها، مبنی بر اینکه مصاحبه مطبوعاتی رییس کل محترم دادگستری استان اصفهان برگزار نشد به اطلاع می رساند:

1- در تاریخ 28/3/94مصاحبه رییس کل محترم دادگستری استان اصفهان ، با تاخیر و با حضور خبرنگاران صدا و سیما و نیز تنی چند از اصحاب جراید برگزار شد.

2- رییس کل محترم دادگستری استان اصفهان فرمودند: چون قرار بود مصاحبه در تلویزیون پخش شود ، به ناچار حدود نیم ساعت ما هم منتظر ماندیم تا دوربین صدا و سیما و خبرنگاران حاضر شود.

3- رییس کل محترم دادگستری استان تاکید نمودند ما به کلیه خبرنگاران و اصحاب جراید اعتماد کامل داشته و برای آنها احترام ویژه قایل هستیم.

گفتنی است، نشست خبری رییس کل دادگستری استان اصفهان طبق دعوت قبلی از رسانه ها با ارسال نمابر قرار بود پنج شنبه 28 خرداد ماه ساعت 10 صبح برگزار شود خبرنگاران که ساعت 10 صبح حاضر بودند و رییس کل دادگستری هم حضور داشت و جلسه از زمان اعلام شده نیم ساعتی گذشت و خبرنگاران خطاب به رییس کل دادگستری گفتند جلسه را آغاز کنید خسروی وفا رییس کل دادگستری گفت اجازه دهید دوربین صدا وسیما و خبرنگار ان برسند تا جلسه را آغاز کنیم

خبرنگاران معترض بودند که رییس کل دادگستری گفت هرکسی ناراحت است می تواند برود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: دادگستری ، کل ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.