رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی:

استفاده محققان پارک علم و فناوری خراسان از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی گفت: محققان پارک علم و فناوری خراسان جنوبی از تسهیلات 500 میلیون تومانی صندوق نوآوری و شکوفایی استفاده می‌کنند که این مبالغ به صورت هدفمند در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

محمد رضا دوستی رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار فن‌آوری‌های نوین گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران گفت: محققان پارک علم و فناوری استان خراسان جنوبی 500 میلیون تومان از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی استفاده کرده‌اند که این مبالغ به صورت غیر هدفمند در اختیار شرکت‌ها قرار می گرفت ولی به تازگی هدفمند شده و همزمان با آن تجاری سازی محصولات هم صورت می گیرد. 

دوستی با اشاره به 60 طرح که در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی درحال اجرا است خاطر نشان کرد: حدود 60 طرح در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در حال اجرا است که 10 شرکت دانش‌بنیان این پارک که در بخش گیاهان دارویی، زرشک، عناب، زعفران فعالیت می کنند عملیاتی می شود. 

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: قانون حمایت از شرکت دانش‌بنیان در حال اجرا است ولی آئین نامه در بخش گمرکی دچار مشکل است زیرا دستگاه‌های مرتبط با آن مسلط نیستند و شرکتهای دانش‌بنیان با مشکل مواجه می‌شوند ولی این آئین نامه در حال نهادینه شدن است. 




انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار