سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال به همراه دستیارش با مسئولان این باشگاه تشکیل جلسه دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال   گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ جلسه پرویز مظلومی به همراه مجید صالح و منصور پور حیدری در خصوص جذب بازیکنان جدید ساعتی پیش آغاز شده و قرا است بعد از این جلسه مظلومی دیداری  با مسئولان باشگاه استقلال از جمله اعضای هیات مدیره داشته باشد تا لیست مدنظر بازیکنان را ارائه دهد. وی در لیست پیشنهادی خود نام بسیاری از بازیکنان سابق آبی‌پوشان را برده است و در صورت تمایل آن‌ها برای همکاری با او تیم استقلال دچار تغییری عظیم خواهد شد.

از طرفی دیگر شنیده می‌شود که باشگاه استقلال با تمامی بازیکنان البته به جز خسرو حیدری و امید ابراهیمی قرارداد بالای یک سال دارد و باید منتظر بمانیم تا ببینیم لیست مدنظر مظلومی برای فصل بعد چه خواهد بود.

مظلومی در این جلسه درمورد برنامه‌هایش گفت: هدفمان این است که تیم قدرتمندی ببندیم و خواسته من خواسته هوادران است و با توکل به خدا تیمی خواهیم بست که مورد توجه هواداران باشد.

وی افزود: نظری جویباری و امیری وضعیت بازیکنان را بررسی و وظیفه رسیدگی به آن‌ها را دارند. در کل 15 بازیکن مدنظر ما هستند اما اسمی از آن‌ها نمی‌برم فقط می‌توانم بگویم بازیکنان جوان و بزرگی در لیست ما حضور دارند. این را هم بگویم که قصد داریم بازیکن خارجی جذب کنبم البته درصورتی که بودجه جذب را داشته باشیم.فعلا درباره لیست مازاد چیزی نمیگویم تا جلسه امروز به امروز به پایان برسد.

سرمربی جدید استقلال در مورد واکنش هواداران گفت: استقلال هوادار زیاد دارد و آن‌ها سر یک سری بازیکن مشکل داشتند نه با من و به گذشته کار ندارند. هدف من نظم و انضباط است.

بازیکنان فصل گذشته که واقعا استقلالی هستند جذب می‌شوند.

وی افزود: با صالح در حال برنامه ریزی هستیم و اردو اول در کرج برگزار خواهد شد و با بچه هایی که سال قبل هستند کار را شروع می‌کنیم.تمرینات از این هفته شروع می‌شود.

در مورد صحبت های صادقی تصریح کرد: به بازیکنی اجازه نمی‌دهدم حرف بزند کار خودش را باید انجام بدهد و حق تعین و تکلیف فقط برای من است، من در گذشته نیز بدون حاشیه کار کردم. درباره ادینیو هم باید بگویم حضورش را نه تایید و نه تکذیب می‌کنم.



*نظری جویباری: از سمتم در باشگاه استقلال استعفا دادم / افشارزاده تکلیفم را روشن میکند نه مظلومی

معاون باشگاه استقلال گفت: من از سمت خود استعفا داده‌ام و  قرار است در این رابطه با افشارزاده حرف بزنم.سال گذشته خیلی ها در باشگاه در کار من خلل ایجاد کردنددر حالی که من کاری به کسی ندارم.

کار های حوزه ورزشی به عهده من است نه هیئت مدیره و تمام نیت من کمک به استقلال است.

وی افزود: من با اختیار تام از طرف مدیرعامل و هیات مدیره می‌آیم و لیست بازیکنان درخواستی سرمربی را بدون چون و چرا جذب می‌کنم. نمي‌توانم با بازیکنان مذاکره کنم و بعد از 5 روز هیات مدیره نظر بدهند همه باید کمک کنند. مشکل من با افرادی است که نمي‌توانند در امورات دخالت کنند اما این کار رو انجام میدهند.

جویباری تاکید کرد: افشارزاده است که درباره مننظر می‌دهد و من را تایید می‌کند نه مظلومی او فقط سرمربی است و باید به هدایت تیم بپردازد. اگر بتوانند نظرم را جلب کنند می‌مانم ، اگر نه به عنوان هواداران در خدمت تیم هستم.

نظری جویباری در مورد اینکه مشکلش با مسعود معینی است گفت: من اسمی از کسی نمی‌آورم. من مشکلم با آنهایی است که نمی‌توانند کمکی در نقل وانتقالات بکنند اما دخالت می‌کنند.


*بهرام امیری :رسمی کسی به من حرف نزده

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت:  من 14 سال در نقل و انتقالات باشگاه بودم و همیشه با مدیران و سرمربی‌ها هماهنگ بودم و مشکلی نداشتیم امسال هم اگر قرار باشد کار کنیم بهترین یارگیری را برای استقلال انجام خواهیم داد. ما با هم کاملا هماهنگ هستیم.

وی در مورد اینکه با نظری جویباری اختلاف دارد یا نه گفت: من با نظر جویباری به اینجا امده ام و هدف هر دو ما کمک به استقلال است.

جلسه مجدد مسولان باشگاه استقلال تا دقایقی دیگر با حضور منصور پورحیدری .نظری جویباری .بهرام امیری و مظلومی برگزار می‌شود .

نظری جویباری در خصوص مدیر عاملی‌اش در باشگاه گفت : افشارزاده مدیر عامل و من کارمند هستم.

امیری : تا قبل از چهارشنبه لیست ورودی و خروجی مشخص می‎شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد ج
۱۸:۲۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
بار کج به منزل نمی رسه بدون پول نمی توان تیم قدرت مند ساخت پولی هم که از وزارت ورزش می گیرن ،پول بیت المال و حق مردم هست ..
آخرین اخبار