مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: این روزها برخی اسامی بازیکنان در رسانه‌ها به عنوان لیست مازاد اعلام شده اما باید بگویم که این لیست یا اسامی از نظر من مورد تایید نمی‌باشد.

مظلومی گزینه وزارت ورزش و جوانان نیست/ لیست بازیکنان مازاد را تایید نمی‌کنمبهرام افشار زاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت  قرار داد مظلومی اظهار داشت: قرارداد مظلومی دو ساله منعقد شده است اما هنوز امضا نشده است و بحث مالی آن نیز مشخص نیست و البته مظلومی حاضر نشده در مورد مبلغ قرار داد حرف بزند

وی در خصوص دستیاران مظلومی افزود: مجید صالح از همان روزهای ابتدایی به عنوان دستیار مظلومی معرفی شده است و قرار است در خصوص انتخاب نفرات با این سرمربی تصمیمات لازم را اتخاذ کند و قرار شد دیگرذ مربیان تا پایان هفته جاری مشخص شود.

مدیر باشگاه استقلال در خصوص وضعیت منصور پور حیدری عنوان کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قرار شد که منصور پور حیدری به عنوان مدیر فنی تیم فعالیت داشته باشد و همانطور که می‌دانید مدیر فنی در مسائل فنی و تمرین اشراف دارد و مسئله سرپرستی و مدیر فنی دو مقوله جدا از هم است از این رو قرار شد که پور حیدری یک نفر را به عنوان سرپرست انتخاب نماید از طرف دیگر تکلیف میرشاد ماجدی برای فصل بعد مشخص نیست.

وی در خصوص وضعیت کمیته نقل وانتقالات بیان کرد: نظری جویباری و بهرام امیری مسئولیت نقل و انتقالات تیم استقلال را برعهده خواهند داشت و این دو کار بزرگی را قرار است انجام بدهند.

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص بازیکنانی همچون، عنایتی، صادقی، میلاد نوری، سلیمان فلاح که گفته می‌شود در لیست مازاد قرار گرفته‌اند تصریح کرد: به هیچ عنوان اسامی نام برده شده که در لیست مازاد قرار گرفتند را تایید نمی‌کنم .

افشار زاده در خصوص زمان شروع تمرینات تیم استقلال بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قرار شد تمرینات مقدماتی تیم از چهارشنبه هفته جاری شروع شود و به طور حتم به دنبال فردی برای سامان دهی تیم خواهیم بود تا بتواند بازیکنان را از هر لحاظ ساماندهی لازم برساند چرا که فصل گذشته از لحاظ آمادگی جسمانی با مشکلاتی روبرو بودیم.

وی در اینکه مظلومی توسط وزارت ورزش انتخاب شده است افزود:مظلومی گزینه وزارت ورزش نیست و با توجه به جلسه‌ای که روز گذشته بین اعضای هیئت مدیره و کمیته فنی باشگاه استقلال صورت گرفت قرار شد که این مربی به عنوان سرمربی تیم معرفی شود و به همین خاطر وزارت ورزش نقشی در انتخاب مظلومی ندارد.

وی در خصوص وضعیت مالی باشگاه افزود: با توجه به صحبت‌هایی که صورت گرفته قرار است وزارت ورزش وجوانان درباره بحث مالی کمک‌های لازم را انجام دهد تا فعالیت های اولیه شکل بگیرد و طی امروز و فردا قرار شد صحبت‌هایی با حامیان مالی داشته باشیم و آنها مبلغی را به صورت وام پرداخت کنند تا بتوانیم امورات باشگاه را به خوبی انجام دهیم.



انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کامی
۰۹:۱۰ ۰۱ تير ۱۳۹۴
امسال هم می خوای این صادقی رونگه داری...نه....خودتم می تونی بری امسال بازی کنی.....البته صرفه جویی کن که قراره وزارت واسه پرسپولیس بازیکن خارجی ۱.۲۰۰میلیون دلاری بگیره ....خوب ....آفرین......
آخرین اخبار