قائم مقام شهرداری منطقه 9 گفت: به منظور آشنایی مشکلات،‌تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف موجود در محلات سطح منطقه، دور جدیدی از بازدیدهای میدانی این بخش از پایتخت همزمان با ماه ضیافت الهی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ محمد خبازها در این خصوص اظهار کرد: بازدیدهای میدانی در قالب برنامه زمان‌بندی معین تدوین شده و با شروع ماه مبارک رمضان هر کدام از معاونت  این طرح را اجرایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه با مشارکت بیشتر ساکنین محله، مشکلات را بصورت میدانی مرتفع می‌کنیم نیز گفت: امیدواریم با تلاش و پشتکار عوامل شهرداری و همکاری مردم، مشکلات موجود در سطح محلات را در کوتاهترین زمان ممکن برطرف کنیم.

خبازها به ارتباط مستمر با شورایاران در تحقق اهداف مدیریت شهری نیز تاکید کرد و گفت:  مشارکت شورایاران در راستای خدمات رسانی به شهروندان تاثیر گذار بوده و شورایاران بعنوان مهمترین ساکنین محلات می‌توانند به مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف کمک کنند.

قائم مقام شهرداری منطقه 9 بازدید میدانی از مشکلات موجود در محلات سطح شهر را بسیار دانست و خاطر نشان کرد: در همین راستا مردم این محلات نیز از نزدیک با مدیران شهری دیدار و مشکلات پیرامون محل سکونت خود را به مسئولین بازگو می کنند نتیجه این بازدیدها نیز در جلسات شورایاری‌ و شهرداری مورد بررسی قرار گرفته و در اولویت رسیدگی و پیگیری قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آزادی ، منطقه 9 ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار