آیت الله علوی گرگانی گفت: توجه مردم به مسجد مقدس جمکران یک نعمت بزرگ است و مردم به طور خودجوش در مسجد مقدس جمکران حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از قم؛ آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار معاون و جمعی از مدیران فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: توجه مردم به مسجد مقدس جمکران یک نعمت بزرگ است، چراکه تجمع عظیمی از مردم در این مکان نیازمند تبلیغات بسیار و تلاش‌های زیاد است ولی در مسجد مقدس جمکران مردم به طور خودجوش حضور پیدا می‌کنند و این استقبال هر روز افزایش می یابد.

وی ادامه داد: برای حفظ این فرصت  بزرگ باید تلاش کرد و ما از این فرصت می توانیم برای تعظیم شعائر الهی استفاده کنیم که از این رو باید در مسجد مقدس جمکران حلقه‌های صالحین برگزار شود و با استفاده از کارشناسان مجرب و با تخصص به سئوالات مردم پاسخ گفته شود.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: مردم باید درباره فواید و برکات این ماه مطلع باشند و یک روزه دار باید آگاه باشد که روزه فقط امساک نیست، اصل روزه آن حال و هوای معنوی است که ما را یاد خداوند می اندازد.

استاد عالی حوزه علمیه قم در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات فرهنگی صورت گرفته در مسجد مقدس جمکران از خداوند برای همه خدمتگزاران این مکان مقدس طلب خیر و برکت را خواستار شد.
 
انتهای پیام/ س
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.