آلبوم صوتی «ماه عسل» با صدای امید روشن‌بین و اشعار نیلوفر شادمهری، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان منتشر شد.

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ آلبوم صوتی «ماه عسل» با صدای امید روشن‌بین و اشعار نیلوفر شادمهری، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان منتشر شد.

این آلبوم صوتی که به تازگی توسط موسسه فرهنگی هنری رسانه آفتاب منتشر و روانه بازار شده شامل 15 قطعه است که 8 قطعه از آن شامل ترک‌هایی با مضامین ارتباط بنده و معبود و بقیه آنها قطعات کوتاه سخنرانی توسط حجج اسلام هاشمی‌نژاد، مومنی، حسینی قمی، علوی و دکتر دولتی است که در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

اشعار این آلبوم را که با جلدی نفیس و طلاکوب منتشر شده، نیلوفر شادمهری سروده که با صدا امید روشن بین اجرا شده است.

موسسه فرهنگی هنری رسانه آفتاب، تولید کننده آثار فاخر مذهبی و هنری در قالب آلبوم های صوتی مناسبتی و خالق نواهای ماندگاری چون «به طاها به یاسین» است که آلبوم «ماه عسل» را به همراه کتاب منتخب ادعیه ماه رمضان، با قیمت 8 هزار تومان به بازار عرضه کرده است. علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر یا دریافت این مجموعه با شماره تلفن 77625316 تماس حاصل کنند.

سایر عوامل تولید این اثر عبارت‌اند از: مدیر تولید: رضا اقتصادی، آواپردازی و تنظیم: امید روشن بین، صدابردار: وحید بقراط پور، ضبط قطعات: استودیو فراز، میکس و مسترینگ: حسن پورمحمدی، طراحی گرافیک: علی شیردستیان و با سپاس فراوان از: حسین حقیقی.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
چه خوب
کار دیگه ای ام از خانم شادمهری و آقای روشن بین هست درباره امام زمان که خیلی جالب بود و سرود انقلابی ایستاده ایم که خیلی فوق العاده بود