صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: با تعامل محور موثر و ارائه تسهیلات ارزان قیمت به بخش خصوصی اعتبار و درآمد زایی صندوق رفاه را افزایش می دهیم که این از مهم‌ترین برنامه‌های صندوق رفاه دانشجویی است.

ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های صندوق رفاه اظهار کرد: تلاش جهت افزایش اعتبارات و درآمد زایی صندوق رفاه از مهمترین برنامه‌های صندوق رفاه دانشجویی است که در این راستا می‌بایست با تعامل در مجلس شورای اسلامی ارائه تسهیلات ارزان قیمت به بخش خصوصی و بهره گیری از پتانسیل آن‌ها جلو برویم. 

وی خاطر نشان کرد: رفع معضلات حوزه دانشجویی از مهمترین دغدغه‌های صندوق رفاه است و صندوق رفاه دانشجویان در راستای ارائه خدمات هرچه بیشتر،‌ شورای راهبردی تشکیل داده است تا با بهره گیری از نظر مشاوران خبره بهترین خدمات را به دانشجویان ارائه دهد. 

یزدان مهر با اشاره به مهم‌ترین اصل مدیریت تصریح کرد: بهره گیری از نظرات کارشناسی معاونین دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در همه حوزه‌های تصمیم گیری مرتبط ضروری است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویی در پایان عنوان کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های آموزش عالی کشور پیشرفت کیفی دانشگاه‌هاست و این موضوع به ویژه در زمینه امکانات خوابگاهی و تغذیه‌ای در میان دانشگاه‌های کشور وجود دارد. 



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار