رئيس پليس آگاهي استان اصفهان گفت: دستگيري سارق حرفه اي و کشف 42 فقره سرقت داخل خودرو در غرب شهر اصفهان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، سرهنگ " خسروي ا اعلام اين خبر گفت: در پي وصول چند شکايت مبني بر سرقت داخل خودرو در محدوده غرب شهر اصفهان رسيدگي به موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

سرهنگ " خسروي " گفت: کارآگاهان تحقيقات خود را آغاز و در اين راستا گروه های گشت پليس آگاهي فعال گرديد. يکي از واحد هاي گشتي در حين گشت زني به فردي که در حال تخريب شيشه خودرو پرايدي بود برخورد و او را دستگير و جهت تحقيقات به پليس آگاهي دلالت دادند.

اين مقام انتظامي افزود: متهم در تحقيقات صورت گرفته به 42 فقره سرقت از داخل خودرو همشهريان در محدوده غرب شهر اصفهان اقرار نمود. با تکميل شدن تحقيقات متهم به مراجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ خسروي با بيان اينکه تعداد بسيار زيادي از اين خودروهاي که مورد سرقت قرار گرفته بودند بدون تجهيزات ايمني در خيابانها رها شده بود به همشهريان توصيه كرد: اگر پاركينگ ندارند و مجبورند خودرو را بيرون از منزل پارك كنند حتما از تجهيزات ايمني مثل دزدگير قفل پدال و سوئيچ مخفي استفاده و يا اينكه سر شمعي ها را خارج و باطري را بردارند. سعي كنند خودرو را در زير پنجره و يا محلي كه بر آن ديد دارند پارك نمايند و يا از پارکينگ منزل همسايگان و يا اقوام که در نزديکي آنها سکونت دارند استفاده نمايند. 


انتهای پیام/گ

برچسب ها: دستگیری ، سارق ، خودرو ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.