سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با صلاحدید کادر فنی تمرینات تیم به علت استراحت بازیکنان فردا تعطیل است اما تمرینات از روز چهارشنبه پیگیری می‌شود.

تمرینات تیم به علت استراحت برگزار نمی شود/ کریم باقری هفته آینده در تمرینات حاضر می‌شودمحمود خوردبین در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تمرینات تیم به صورت فشرده صبح و بعدازظهر برگزار می‌شد به خاطر همین کادر فنی تصمیم گرفت فردا به بازیکنان استراحت بدهد و تمرینات در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه برگزار می‌شود اما روز جمعه تمرین نمی کنیم.

خوردبین درباره وضعیت کریم باقری تصریح کرد: کریم باقری قرار است که روز شنبه در تمرینات حاضر شود و به برانکو در هدایت تیم کمک کند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت دو بازیکن در کشور کرواسی تصریح کرد: این دو بازیکن پیشنهاد برانکو بوده است و به طور حتم مورد تایید سرمربی تیم هستند، آنها قرار است در تمرینات بعدازظهر شرکت کنند.

وی درباره وضعیت محمد نوری عنوان کرد: این بازیکن از یک تیم قطری پیشنهاد داشته اما خودش دوست دارد که در پرسپولیس بماند.

خوردبین در خصوص وضعیت رامین رضائیان تصریح کرد: اگر مشکلی پیش نیاید رضائیان امروز با ما قرارداد می بندد.

خوردبین در مورد برنامه اردویی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اردویی در کرواسی یا ترکیه مد نظر کادر فنی است، مسئولان پیگیر این موضوع هستند تا در یکی از این کشورها اردویی برگزار کنیم.

وی در پایان در مورد وضعیت اومانیا و گابریل خاطر نشان کرد: طاهری سرپرست باشگاه پیگری وضعیت این دو بازیکن خارجی است تا از باشگاه شکایت نکنند.



انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار