سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سید جلال حسینی هیچگونه قرار دادی با پرسپولیس نبسته است و عقد قرار داد با وی یک مانور تبلیغاتی از نژاد فلاح بود.

سید جلال مانور تبلیغاتی نژاد فلاح بود/ حضور کریم باقری در کادر فنی پس از مذاکره مشخص می‌شودمحمود خوردبین در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم اظهار داشت: برانکو لیست مورد نظر بازیکنان برای حضور در تمرینات را ارائه داده است و وی با 16 بازیکن تماس‌ برقرار کرده و در حال حاضر  9 بازیکن در تمرینات تیم شرکت کردند و مابقی اگر در تمرینات حضور پیدا نکردند حتما به خاطر این بود که قرار داد آنها به پایان رسیده است.

وی درباره وضعیت کریم باقری افزود: در حال حاضر کریم باقری در سفر به سر می‌برد و باید طی روزهای آینده در مورد همکاری یا عدم همکاری وی باتیم پرسپولیس صحبت‌های لازم صورت بگیرد و تصمیماتی اتخاذ شود.

وی در خصوص وضعیت محمد نوری بیان کرد: محمد نوری از تیم قطری پیشنهاد دارد اما این بازیکن حاضر شده تا با مبلغ 500 میلیون کمتر‌ از تیم قطری در پرسپولیس بماند و بازی کند.

 وی در خصوص وضعیت سید جلال حسینی عنوان کرد: مساله مذاکره با سید جلال حسینی یک تبلیغات از سوی نژاد فلاح بود وی قصد داشت که خودش را طی صحبت‌هایی اعلام کرد که با سید جلال حسینی قرار داد بسته است،  مطرح کند اما  باید بگویم که سید جلال حسینی برای رسیدگی به وضعیت و برطرف کردن  مشکلات مالیاتی به باشگاه آمده بود و با پرسپولیس قرار دادی به ثبت نرسانده بود.

خوردبین در مورد وضعیت مشکلات مالی افزود: طاهری هنوز در باشگاه پرسپولیس حق امضا ندارد و قرار است این موضوع طی دو ، سه روز آینده حل شود و به طور حتم در چند روز اخیر پرسپولیس از لحاظ مالی مرتفع خواهد شد.



انتهای پیام/
برچسب ها: خوردبین ، تیم ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ata
۲۲:۳۰ ۰۲ تير ۱۳۹۴
کیو میارین که بهتر از سید جلال باشه ما پرسپولیسیا دوسش داریم با غیرت
آخرین اخبار