رئیس اتحادیه زنبورداران اردبیل گفت: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی جشنواره برداشت عسل تا آخر تیر ماه در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  از اردبیل؛ سید‌ فردین صفوی افزود: با اولین برداشت عسل در استان اردبیل که تا آخر تیر سال جاری با حضور زنبورداران در منطقه صورت می گیرد، جشنواره برداشت عسل در اردبیل برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به جمع‌آوری تمام عسل ‌فروشی‌های غیرمجاز در مسیر اردبیل – سرعین به ویژه عسل‌های رنگی و غیرمجاز در این محدوده گفت: قرار است در سطح استان در مرحله اول در سه مسیر اردبیل- سرعین، جاده خلخال و اردبیل – آستارا بازارچه عرضه مستقیم عسل ناب سبلان راه ‌اندازی شود، که امیدواریم با همت و تلاش زنبورداران و در یک فضای مناسب با امکانات مطلوب‌تر زمینه و فضای مطلوب برای خرید عسل فراهم آمده و گردشگران و مسافران بتوانند از طریق این ایستگاه‌ها عسل مورد نیاز خود را خریداری کنند.

رئیس اتحادیه زنبورداران اردبیل حداکثر قیمت عسل مناسب و با کیفیت سبلان را 60 هزار تومان اعلام کرد و یادآور شد: مسافران و گردشگران نباید به قیمت پایین‌تر و به صورت شهد عسل خریداری کنند چرا که این گونه عسل‌ها از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده بلکه باید عسل خریداری شده همراه با موم بوده و استفاده از آن بستر خوبی را در استفاده از این ماده غذایی با ارزش فراهم آورد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: اردبیل ، جشنواره ، برداشت ، عسل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.