بشیری در موافقت با استیضاح فانی:

آقای وزیر! برای معلمانی که در آتش سوختند چه کرده‌اید؟

یک نماینده موافق استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: چه کسی غیر از وزیر و همکارانش می‌تواند به فرهنگیان انگیزه و نشاط ببخشد، دو سال است که فانی این وزارتخانه را مدیریت می‌کند، اما برای معلمانی که در آتش سوختند، در سیل غرق شدند و یا توسط تروریست‌های سیستانی کشته شده‌‌اند چه کاری انجام داد؟

آقای وزیر! برای معلمانی که در آتش سوختند چه کرده‌اید؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران  فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت، به عنوان یکی از موافقان استیضاح وزیر آموزش و پرورش در صحن علنی امروز (چهارشنبه 3 تیرماه) مجلس با تاکید بر اینکه روند کاری همکاران فانی در شهرستان‌ها نشاط را از فرهنگیان گرفته است، گفت: اهداف و برنامه‌های این وزارتخانه بسیار مهمتر از مصلحت‌اندیشی شخصی است.

وی ادامه داد: نمایندگان موافق استیضاح فانی در این جلسه تنها نقطه نظرات صنفی خود را بیان کردند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: منابع انسانی عظیم‌ترین ثروت در کشورهاست، اما آموزش و پرورش امروز در یک وضعیت رقت باری بسر می‌برد و ناامیدی در مجموعه‌های مختلف آن وجود دارد.

بشیری خطاب به فانی گفت: از شما و مجموعه مدیریتی‌تان می‌پرسم که در رابطه با حقوق مادی و معنوی فرهنگیان چه کرده‌اید؟ چرا لایحه خدمات کشوری که اکنون در برخی دستگاه‌ها در حال اجراست، در وزارتخانه شما اجرایی نمی‌شود؟

وی در ادامه افزود: در جلسه غیرعلنی با وزیر آموزش و پرورش و نوبخت انتظار داشتیم مطالبات فرهنگیان بیان شود، اما با شنیدن سخنانی همچون نداشتن انگیزه فرهنگیان و مهارت، بسیار متاسف شدیم.

نماینده مردم پاکدشت تاکید کرد: چه کسی غیر از وزیر و همکارانش می‌تواند به فرهنگیان انگیزه و نشاط ببخشد، دو سال است که فانی این وزارتخانه را مدیریت می‌کند، اما برای معلمانی که در آتش سوختند، در سیل غرق شدند و یا توسط تروریست‌های سیستانی کشته شده‌‌اند چه کاری انجام داد؟

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس خاطرنشان کرد: امروز باید کارهایی صورت گیرد تا معلمان شاداب و امیدوار بمانند و تنها فکرشان متمرکز آموزش بشود، نه آنکه به دنبال گرفتن مطالبات و نوشتن اشعاری برای برکناری وزیر آموزش و پرورش باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش ، پرورش ، وزارتخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار