محمد متوسلانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شاخصه‌ی اصلی «گاهی به پشت سر نگاه کن» قصه‌ی قابل قبولش بود

مجموعه‌ تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» برای من به عنوان بازیگر همه شاخصه‌ی اصلی قصه، کارگردان و نقش خوب را در بر داشت.

محمد متوسلانی بازیگر، سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون گروه فرهنگی  باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص چگونگی حضورش در این اثر گفت: به دعوت مازیار میری و افشین هاشمی به تیم کاری «گاهی به پشت سر نگاه کن» ملحق شدم و به دلیل فراز و نشیب‌های قصه حضور مازیار میری به عنوان کارگردان نقش محتشم را پذیرفتم.

وی ادامه داد: مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» برای من به عنوان بازیگر همه سه شاخصه‌ی اصلی قصه، کارگردان و نقش خوب را در برداشت و از همه مهم‌تر قصه‌ی قابل قبول و نگاه صحیح مازیار میری به روایت تم سریال سبب شد با نقش خوب ارتباط برقرار کنم و پیچش‌های نقشی متفاوت را تجربه کنم.

متوسلانی بازیگر فیلم «شب روباه» در خصوص تفاوت «گاهی به پشت سر نگاه کن» با دیگر مجموعه‌های ماه رمضان امسال بیان کرد: مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» با توجه به تفاوت محوریت و ژانرش با دو مجموعه‌ی دیگر توانستند مخاطب خود را جذب کند و امیدوارم تا به آخر نظر فرهیختگان و منتقدان را در بین دو سریال «پایتخت4» و «دردسرهای عظیم2» جلب کند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار