مشکلات حقوقی جلوگیریو مقابله با ساخت و بهره برداری از سازه ها و تاسیسات آبی ساحلی، رودخانه ای و تالابی فاقد مجوز در استانداری گیلان بررسی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رشت؛  در دومین نشست کمیته مدیریت و ساماندهی سواحل که صبح امروز با حضور مدیران دستگاهای اجرایی و قضایی استان در رشت برگزار شد، چگونگی مقابله با تخلفات ساحلی، رودخانه ای و تالابی بررسی شد.

معاون عمرانی استاندار گیلاندر این نشست بر همکاری و تعامل بیش از پیش دستگاههای مختلف در حفظ و حراست از سواحل تاکید کرد.

حجت شعبانپور افزود: با ارائه راهکارهای قضایی و حقوقی با جدیت با متخلفان حوزه سواحل برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه اگرچه کمیته مدیریت و ساماندهی سواحل اسفند 93 با هدف جلوگیری از تخلفات ساحلی در استان تشکیل شده است اما تسهیل در امر سرمایه گذاری و هدایت سرمایه گذاران در ساخت و بهره برداری از سازه ها و تاسیسات آبی ساحلی، رودخانه ای و تالابی نیز از دیگر اهداف تشکیل این کمیته است.

شعبانپور شناسایی سازه های ناامن همچنین بررسی جایگاههای نگهداری سوخت برای فعالیت های گردشگری در سواحل را از دیگر اهداف برپایی این نشست اعلام کرد .

وی نقش صداو سیما را نیز در فرهنگ سازی چگونگی حفظ و حراست از سواحل و جلوگیری از تخلف بسیار تاثیر گذار دانست و افزود: مسولان ذی ربط باید ضمن هدایت سرمایه گذاران ، بر ساماندهی و مدیریت در این زمینه ، بیش از پیش سواحل بکوشند.


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: گیلان ، رشت ، ساحل ، ساخت و ساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.