رئیس اداره محیط زیست شهرستانهای ملارد و شهریار از اجرایی شدن پروژه تصفیه خانه شیرابه زباله‌ها در منطقه اخترآباد شهرستان ملارد در تابستان سال جاری خبر داد.

اجرای پروژه تصفیه خانه شیرابه زباله‌ها در تابستان سال جاریعزیز عبدالزاده رئیس اداره محیط زیست شهرستانهای ملارد و شهریار، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به ضرورت پیش‌بینی مکانیزمی به منظور تصفیه شیرابه ناشی از زباله‌ها در اماکنی که زباله‌ها در آن انباشت می‌شود اظهار کرد: با توجه به اهمیت طرح‌های این چنینی در حفظ سلامت محیط زیست اجرایی شدن پروژه تصفیه‌خانه شیرابه زباله‌ها در منطقه اخترآباد شهرستان ملارد در اولویت اداره محیط زیست قرار دارد.

وی در ادامه افزود: پیرو برنامه‌ریزی‌های طراحی شده این طرح در تابستان سال جاری اجرایی می شود که در صورت بهره‌برداری آن دغدغه های زیست محیطی در این بخش تا حدودی کاهش می یابد.

عبدالزاده در پایان تصریح کرد: حفظ سلامت محیط زیست با همیاری و همگرایی کلیه مسئولان، دستگاه های ذیربط و آحاد جامعه و شهروندان محقق می شود و خوشبختانه با تعامل سازنده ای که در بین مدیران شهرستان‌های ملارد و شهریار و شهروندان فهیم این منطقه  وجود دارد نسبت به رفع ، کاهش و بهبود نارسایی‌ها و مشکلات زیست محیطی موجود در این مناطق، بسیار امیدوار هستیم.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: ملارد ، شهرستان ، تابستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار