رئیس کمیته دفاعی مجلس گفت: صراحت و شفافیت سخنان رهبر انقلاب، مواضع و مسیر را برای همه مسئولان، دولتمردان و تیم مذاکره کننده مشخص کرد.

صراحت و شفافیت فرمایشات رهبر انقلاب،  مسیر تیم مذاکره کننده را مشخص کرداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام درباره مذاکرات هسته‌ای گفت: صراحت و شفافیت سخنان رهبر انقلاب، مواضع و مسیر را برای همه مسئولان، دولتمردان و تیم مذاکره کننده مشخص کرد.

وی ادامه داد: بیانات رهبری نشان داد مواردی که تیم مذاکره کننده بر آن پافشاری می‌کند، خواسته نظام است لذا طرف غربی باید بداند نمی‌تواند تیم هسته‌ای ما را تحت فشار قرار دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب چارچوب هسته‌ای نظام را روشن کرد تا مردم، احزاب و گروه‌های داخلی خارج از آن اظهارنظر نکنند. 

وی در پایان با اشاره به کارشکنی‌های غرب و برخی ادعاهای مبنی بر عدم پایبندی ایران به تعهدات خود گفت: این‌ها حرف زیاد می‌زنند، چرا که زیاده‌خواه و زورگو هستند اما شنونده باید عاقل و هوشیار باشد و بداند این زیاده‌خواهی غرب به جایی نخواهد رسید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار