این روزها بازیکنان زیادی برای جذب و یا رسیدگی به وضعیت خود برای فصل آینده در باشگاه استقلال حضور پیدا می‌کنند.

اخباری از باشگاه استقلال + مصاحبه‌هابه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، امین حاج محمدی مدافع فصل گذشته نفت تهران و وحید طالب‌لو دروازه‌بان استقلال دقایقی پیش در باشگاه استقلال حضور پیدا کردند و شواهد نشان می‌دهد که امین حاج محمدی برای به توافق رسیدن با باشگاه استقلال برای فصل آینده امروز در این باشگاه حاضر شده و وحید طالب‌لو نیز برای رسیدگی به وضعیت فصل آینده خود قرار است صحبت‌هایی را با مسئولان باشگاه داشته باشد.

با توجه به اینکه پرویز مظلومی هنوز به باشگاه استقلال نرفته بنابراین احتمال دارد بهرام امیری مسئول نقل و انتقالات این باشگاه مذاکرات اولیه را با این بازیکنان انجام دهد.

عنایتی مهاجم فصل گذشته استقلال امروز نیز در این باشگاه حضور یافت تا در خصوص وضعیت خود برای فصل بعد جلسه‌ای را با پرویز مظلومی برگزار کند.

امین حاج محمدی مدافع فصل گذشته نفت تهران با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست.

محسن فروزان بازیکن فصل گذشته استقلال نیز برای تعیین وضعیت خود وارد باشگاه استقلال شد تا با مسئولان به مذاکره بپردازد.

** رضا عنایتی بعد از جلسه اش با مظلومی گفت: قرار شد یکی دو روز دیگر درباره رفتن یا ماندنم در استقلال وتصمیم می گیریم

من بعد از 5 سال به استقلال امدم تا با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کنم. با اینحال دوست دارم در اینجا بمانم و اگر نشد به تیمی دیگر می روم و انجا خداحافظی می کنم

او درباره مطالباتش از استقلال گفت: فکر کنم با ظهور امام زمان طلبم را بگیرم. انچه مسلم است این است که همه چیز بعد از تسویه حساب من و استقلال روشن می شود.

عنایتی در پایان افزود: درحال حاضر 4 پیشنهاد دارم و اگر در استقلال نمانم با پیراهن یکی از ان تیم ها به میدان می روم و در نهایت از فوتبال خداحافظی می کنم.

** وحید طالب لو پس از جلسه با مظلومی گفت: من با استقلال قرار داد دارم و قبلا هم گفتم که می خواهم در استقلال بمانم. امروز جلسه ان با مظلومی 5 دقیقه هم طول نکشید و تفکرات من و ایطان نسبت به چهار سال قبل خیلی بهم نزدیک شده است.

وی درباره احتمال برگشتن رحمتی به استقلال بیان کرد: من نمی توانم به مظلومی بگویم چه کسی را بیاورد. من بازیکن هستم و باید در حیطه خودم باشم.

همه ما می خواهیم استقلال موفق شود.
 
وحید طالب لو اضافه کرد: قرار است شنبه در باشگاه استقلال جلسه ای با افشارزاده داشته باشیم و انجا درباره مطالباتمان صحبت می کنیم.

طالب لو در پایان و در پاسخ به این سوال که ایا پیشنهاد پرسپولیس به او صحت دارد، گفت: من از پیشنهاد انها متشکرم و افتخار شاگردی برانکو را داشته ام. با اینحال هوادارات استقلال را بیشتر از هرچیزی دوست دارم و اینجا می مانم

همچنین برای پرسپولیس و برانکو هم آرزوی موفقیت دارم .

امین حاج محمدی پس از جلسه با مظلومی گفت: صحبت‌های خوبی را با مظلومی سرمربی تیم انجام دادم و از قبل نیز صحبت‌هایی نیز صورت گرفته بود قرار دادی با باشگاه استقلال امضا کردم و دو سال در خدمت تیم استقلال خواهم بود و در مورد مبلغ قرار داد باید بگویم که خصوصی است و صحبتی نمی‌کنم.
 
وی در مورد وضعیت خود در باشگاه نفت افزود: مدت پنج سال در تیم نفت بازی کردم اما در حال حاضر به تیم استقلال آمدم تا به تیم ملی برسم و از تمامی هواداران استقلال تشکر می‌کنم و امیدوارم که امسال با کمک آنها به تیم ملی راه پیدا کنم و بازی خوبی را ارائه دهم.
 
حاج محمدی در خصوص رقبای خود در تیم استقلال افزود: عمران زاده و صادقی عزیزان من هستند و من با آنها دوستی صمیمانه‌ای دارم و امیدوارم از تجربیات آنها استفاده کنم و رقابت خوبی داشته باشم.
 
وی در خصوص اینکه باشگاه نفت با آسیایی شدنش و اینکه چرا به باشگاه استقلال پیوسته افزود: باشگاه بزرگ مثل استقلال ارزش این را دارد که آدم از چیزهای دیگر بگذرد و قید آنها را بزند.

 فروزان دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران بعد از جلسه با مظلومی اظهار داشت: من قرار داد سه ساله با باشگاه استقلال دارم و بازیکن این باشگاه هستم با توجه به صلاحدید مظلومی سرمربی تیم جلسه‌ای را برگزار کردیم و صحبت‌های بین ما رد و بدل شد و از طرف دیگر یاد خاطرات سال‌هایی که در گسترش فولاد بودم  افتادم که مظلومی آن زمان مرا می‌خواست صحبت‌های خوبی با مظلومی داشتم و برخی از صحبت‌های ما خصوصی است و نمی‌توانم آنه را عنوان کنم.
 
وی در خصوص اینکه در حال حاضر رحمتی و طالب لو قرار است در استقلال باشند و تکلیف شما چه خواهد شد افزود: شرایط باشگاه مشخص است  و مظلومی سرمربی تیم در نهایت تصمیم گیری می‌کند و باید بگویم که من قرار داد سه ساله دارم و از هیچ لحاظی برای حضورم در باشگاه استقلال ندارم باز هم می‌گویم بخشی از حرف‌هایم خصوصی بود و نمی‌توانم بگویم
 
وی در جمع خبرنگاران  در پاسخ به این سوال که هر سه دروازه‌بان در استقلال ماندنی است افزود: تصمیم گیری در خصوص این مسئله بر عهده مظلومی است اما من با باشگاه استقلال قرار داد سه ساله دارم و در استقلال ماندگار هستم و راجع به مسائل دیگر نمی‌توانم تصمیم بگیرم و به  خودم در این باشگاه خواهم ماند.
 
وی در خصوص اینکه اگر شما در استقلال بمانید صدرنشین می‌شوید افزود: به سوال‌های حاشیه‌ای جواب نمی‌دهم و فقط به احترام شما و خبرنگاران و هواداران دقایقی را پاسخگوی سوالات شما بودم.

آتیلا حجازی با پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال دقایقی پیش جلسه‌ای را در دفتر باشگاه استقلال برگزار کردند و این طور که به نظر می‌رسد آتیلا حجازی یکی از دستیاران مظلومی برای فصل آتی باشد.

آتیلا حجازی پس از پایان جلسه با مظلومی اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی با مظلومی برگزار کردیم و قرار شد شنبه نیز صحبت دیگری با مظلومی و افشار زاده داشته باشم و اگر قسمت بود در خدمت این تیم خواهم بود و اگر این مسئله اتفاق نیفتد برای استقلال آرزوی موفقیت دارم.
 
وی در خصوص وضعیت گفت: هنوز چیزی قطعی نیست و در صحبت‌های روز شنبه همه چیز قطعی می شود
 
وی افزود: در خصوص بحث مالی صحبتی صورت نگرفته است و فقط به مسائل فنی رسیدگی کردیم و امیدوارم به یک نظر مشترک برسیم و به این تیم خدمت کنیم.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه هوتن قلعه‌نویی در صفحه اجتماعی خود پدر خود را با شش مربی استقلالی مقایسه  کرده است افزود: من جواب بچه‌ها را نمی‌دهم.

بهرام امیری عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: خوشبختانه از لیست مورد نظر سرمربی تیم توانستیم دو بازیکن را برای باشگاه استقلال جذب کنیم.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه هر روز اسامی گوناگونی برای باشگاه استقلال مطرح می‌شود افزود: همانطور که شما خبرنگاران می‌گوید این یک بازار گرمی است مطمئن باشید بازیکنانی برای فصل آتی مد نظر ما هستند اما اسامی که مطرح می‌شود مورد توجه ما نیست .

وی در خصوص وضعیت دروازه‌بانان تیم افزود: به طور حتم رحمتی دروازه‌بان قطعی و اول ما تیم ما خواهد بود و کار تمام شده و صحبتهایی هم صورت گرفته و مسئولان تیم از جمله من و نظری جویباری با رحمتی مشکلی نداریم.
 
دو دروازه‌بان دیگر با مظلومی صحبتهای لازم را انجام دادند و یک نفر از آنها مشکلی ندارد و نفر دوم قرار شده است صحبتهایی را انجام بدهد تا به نتیجه نهایی برسد در هر صورت یکسری از حرفها است که باید دو طرف بررسی کنند و زمانی که نهایی و صد درصد شد اعلام نمایند.
 
وی افزود: در صدد جذب یک دروازه‌بان زیر 23 سال از بازیکنان تیم امید هستیم و به طور حتم بعد از جذب اسم آن را اعلام می‌نماییم.
 
وی در خصوص وضعیت میثم مجیدی افزود: ما رسما برای باشگاه استقلال اهواز نامه‌ای را در خصوص این بازیکن ارسال نموده‌ایم و در نامه گفته‌ایم که به این بازیکن نیاز داریم اما با توجه به اینکه این بازیکن با باشگاه خود قرارداد دارد باید منتظر جواب نهایی از سوی باشگاه مورد نظر اعلام شود.
 
وی در خصوص یعقوب کریمی افزود: یعقوب کریمی به صورت قرضی به استقلال امده بود اما ما مذاکراتی برای جذب این بازیکن انجام داده‌ایم و منتظر جواب نهایی هستیم.
 
وی در مهدی مومنی بیان کرد: این بازیکن با باشگاه استقلال قرارداد نبسته است. 

 حاج محمدی: نام استقلال آنقدری بزرگ است که بتوان از همه چیز گذشت

امین حاج‌محمدی پس از عقد قرارداد با باشگاه استقلال در خصوص این موضوع گفت: خدا را شکر توافقاتی را انجام دادیم و من به مدت دو سال با استقلال قراداد بستم. در یک هفته اخیر هم صحبت ‌های زیادی مطرح شد و خوشحالم که استقلالی شدم.
 
وی از بیان رقم قرارداد خود امتناع کرد و در خصوص دلایل جدایی‌اش از نفت گفت: من 5 سال بازیکن نفت بودم ولی می‌خواهم از استقلال به تیم ملی برسم. از تمام هواداران کمک می‌خواهم تا من را حمایت کنند تا بتوانم پیراهن تیم ملی را بپوشم.
 
حاج‌محمدی در خصوص رقابت خود با حنیف عمران‌زاده و امیرحسین صادقی نیز گفت: این دو عزیز دوستان صمیمی من هستند و از بازیکنان بزرگ استقلال. امیدوارم بتوانم در کنار آنها رفاقت و البته رقابت خوبی داشته باشم.
 
وی در پایان در خصوص اینکه چرا از تیمی که در جمع 8 تیم برتر اسیا حضور دارد جدا شد گفت: فکر می‌کنم نام استقلال آنقدر بزرگ است که به خاطر آن از همه چیز بگذرم و به این تیم بپیوندم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: باشگاه ، تیم ، بازیکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۵:۲۶ ۰۵ تير ۱۳۹۴
یه دنیا و یه استقلال
7777
**
آخرین اخبار