سرمربی تیم فوتبال استقلال از حضور یکی از دو بازیکنان شاخص آبی پوشان در این تیم خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران پرویز مظلومی اظهار داشت: باید بگویم سال 89 که من سرمربی تیم استقلال شدم مسئولان با چند گزینه دیگر نیز مذاکراتی را انجام  دادند ودر نهایت زمانی که  به نتیجه نرسیدند به سراغ من آمدند. در آن مقطع خوشبختانه با کمک همه به ویژه هوادران توانستیم  نتایج خوبی  را کسب کنیم و قهرمان جام حذفی شویم و در 4 دربی نیز پیروز میدان شویم. در حال حاضر با نیت کمک به استقلال و بدون عقد قرارداد و مطرح شدن مسائل مالی این مسئولیت را پذیرفتم و امیدوارم هواداران و همه استقلالی‌ها به من کمک کنند تا فصل خوبی را شروع کنیم.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد : سال 89 از مسئولان مربوطه  فرصت سه ساله خواستم اما تنها دو سال در کنار تیم بودم و اجازه ندادند سال سوم هم  در استقلال بمانم.
 
وی افزود:برای فصل پیش رو برنامه سه ساله دادم  و در سال اول به دنبال کسب سهمیه آسیا و حضور در سه تیم بالای جدول خواهیم بود و البته نیم نگاهی نیز به جام قهرمانی خواهیم داشت. به طور حتم در سال دوم به دنبال گرفتن جام خواهیم بود و در سال سوم نیز به موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا فکر خواهیم کرد.  به طور کلی برنامه من به دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم می‌شود.

مظلومی بیان کرد: مطمئناً هواداران به دنبال نتیجه هستند و به همین دلیل  قرار شد طبق هماهنگی های صورت گرفته برای فصل اتی از بازیکنان با تجربه‌تر استفاده کنیم و با توجه به شرایط پیش امده آرزوی من این است که روزی میانگین سنی تیم استقلال بین  26 و 27 سال باشد و بهتر است این موضوع آرام آرام شکل بگیرد.
 
وی افزود :در مورد جذب بازیکنان نیز باید بگویم که ترکیب تیم و منافع تیمی که در اختیارمن قرار داده اند با برادرم هم رودربایستی ندارم و تنها منافع تیم برایم مهم است.

وی در خصوص وضعیت رضا عنایتی تصریح کرد: عنایتی بازیکن خوب و با اخلاقی است و به شخصه او را دوست دارم اما همانطور که اشاره شد ملاک اصلی کارآیی در تیم کار تیمی است و سبک بازی.

مظلومی در خصوص وضعیت بازیکنانی از جمله رحمتی، تیموریان و نکونام عنوان کرد: مهدی رحمتی  مدنظرمن هست اما در مورد هافبک باید بگویم که نمیتوان از بازیکنان جوانی مانند امید ابراهیمی گذشت.  از طرفی دیگر ما نمی‌توانیم نکونام و آندو را با هم جذب کنیم.کرار با باشگاه قرارداد دارد  و در تیم می‌ماند و به طور حتم  با این بازیکن جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد و در خصوص مسائل مختلف بع بحث و تبادل نظر خواهیم پرداخت.
 
وی افزود:هیچ مربی نمی‌تواند قول قهرمانی بدهد و اگر من هم بخواهم چنین  قولی را بدهم یعنی هواداران را فریب داده‌ام. هنوزمعلوم نیست که چه بازیکنانی را برای فصل اتی در اختیار خواهیم داشت و وضعیت تیم چگونه است. در بدترین شرایط ممکن تیم را تحویل گرفتم و امیدوارم استقلالی‌ها مرا به عنوان یک برادر کوچک بدانند و واقعاً به تیم کمک کنند. به طور حتم هر اتفاق بدی که بیفتد دودش در  چشم باشگاه استقلال می‌رود.

مظلومی بیان کرد:  باید بگویم که همیشه دربِ باشگاه استقلال به روی همه باز است و امیدوارم پیشکسوتان برای ارائه پیشنهادات و انتقادات خود  به باشگاه بیایند تا با تکیه بر آنها کارها را به خوبی پیش ببریم. خواهش می‌کنم که پیشکسوتان به ما کمک کنند. من نمی‌توانم به همه زنگ بزنم یا نامه بنویسم اما درهای باشگاه به روی همه پیشکسوتان باز است و دوست دارم آنها به ما کمک کنند.

 سرمربی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد :من هیچ قراردادی با باشگاه استقلال نبستم وباید بگویم که مسائل مالی و یا خواسته دیگری را مطرح نکردم. اینکه از ابتدا قرار بود من سرمربی تیم شوم واقعاً درست نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علیرضا منصوریان صحبت‌های زیادی برای سرمربیگری با باشگاه  استقلال داشت و حتی نامه نگاری هایی هم صورت گرفت اما باشگاه نفت با این موضوع  مخالفت کرد و در نهایت من به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شدم. امیدوارم همه به من کمک کنند و لطف هواداران بازهم شامل حال تیم شود. شبانه روزی کار با دیگر مسولان کار می‌کنیم تا یک تیم خوب و در شأن باشگاه استقلال ببندیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار