فرمانده انتظامي استان فارس در مراسم امحاء بيش از 12 تن مواد مخدر در شيراز گفت: نيروي انتظامي مقتدرانه در مقابل قاچاقچيان و سوداگران مرگ ايستاده و با آنها برخورد مي كند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ سردار " احمد علي گودرزي" صبح امروز در مراسم امحاء بيش از 12 تن مواد مخدر غير دارويي كه به مناسبت هفته جهاني مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، افزود: استكبار جهاني قصد دارد تا بلاي خانمان سوز مواد مخدر را در بين جوانان اين مرزوبوم گسترش دهد.

وي ادامه داد: نيروي انتظامي با همه امكانات و با همكاري و هماهنگي دستگاه قضائي و مردم شهيد پرور استان به مقابله با قاچاقچيان و سوداگران مرگ خواهد پرداخت.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به كشف 46 تن مواد مخدر طي سال 93 در استان تصريح كرد: اين اقدام حاصل تلاش مضاعف همكاران، ساير نهادها از جمله دستگاه مقتدر قضائي و مردم فهيم استان است.

سردار " گودرزي" گفت: پارسال مأموران انتظامي استان 9 هزار و 650 خرده فروش و توزيع كننده مواد مخدر را در سطح استان دستگير و به مرجع قضائي تحويل دادند.

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به شهادت تعداد زيادي از مأموران انتظامي استان در راستاي مبارزه با مواد مخدر گفت: مأموران جان بر كف انتظامي استان با تمام توان و با همه امكانات در اين راه تلاش كرده و قاچاقچيان مواد مخدر را ناكام خواهند گذاشت.

وي با اشاره به افزايش 5 درصدي كشفيات مواد مخدر در سال 93 خاطر نشان كرد: اميدواريم با همت و تلاش مردم و مسئولان، سطح جامعه را از ناپاكي ها و مواد مخدر پاك كنيم.



انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.