استان فارس با جذب 985 میلیارد ریال رتبه دوم کشور در زمینه جذب تسهیلات اشتغال زایی را از ان خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ اللهیاری مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: استان فارس با جذب 985 میلیارد ریال رتبه دوم کشور در زمینه جذب تسهیلات اشتغال زایی با اجرای بیش از 6 هزار و 300 طرح اجرا شده و با جذب 113 درصد تسهیلات خود اشتغالی بعد از استان اصفهان رتبه دوم کشور را از آن خود کرد.

اللهیاری افزود: 15 میلیارد ریال سبد کالا بین نیازمندان استان که شامل گوشت،مرغ،برنج،روغن و حبوبات است توزیع شده و پیش بینی می شود حجم کمک های مردم نوع دوست استان در دهه دوم ماه مبارک رمضان افزایش یابد.

اللهیاری عنوان داشت : 5 میلیارد ریال کمک از خیرین استان در ماه مبارک رمضان پارسال جمع آوری شده و مبلغ 16میلیارد ریال زکات فطریه در سطح استان جمع آوری شده و تمام مبالغ ذکر شده به مددجویان کمیته ی امداد پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته ی امداد فارس اضافه کرد: 120 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد زیر پوشش بیمه کمیته امداد قرار دارند و پارسال مبلغ 38 میلیارد ریال هزینه درمانی مددجویان شده است که بیشترین مشکل مددجویان در مورد بیمه نبود بیمه تکمیلی برای این عزیزان است.

وی با عنوان این مطلب که کمیته امداد امام خمینی استان با شناسایی بیش از 85 درصدی نیازمندان استان گفت: جشنواره مهرورزی از امروز به مدت 9 شب با معرفی توانمندی ها و پتانسیل های خانواده های مددجویان در پارک بعثت شیراز آماده ی پذیرایی از همشهریان عزیز است.

جشنواره مهرورزی با محور های جشن های شاد خانوادگی،برگزاری مسابقه ی نقاشی،مشاوره رایگان،عرضه محصولات مشاغل خانگی و عرضه محصولات فرهنگی از امروز لغایت دوازدهم تیر ماه در پارک بعثت شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.