دبیرکل انجمن‌های اسلامی دانش آموزی از بر‌گزاری یادواره شهدای دانش آموز با نام "شیرین‌تر از عسل" در مرداد ماه خبر داد.

حامد علامتی دبیر کل انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش   گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های این اتحادیه در تابستان 94 اعلام کرد: یادواره شهدای دانش آموز با عنوان «شیرین‌تر از عسل» از جمله فعالیت‌های انجمن در راستای آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با زندگی شهدا و بهره گیری از سبک و سیاق اخلاقی آ‌نها در مرداد ماه 94 برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه تابستان فرصت فراغت خوبی برای دانش آموزان است لذا باید در جهت بستر سازی برنامه‌های فرهنگی و متناسب با ذائقه نوجوانان کوشید.

دبیر کل انجمن‌های اسلامی دانش آموزان ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه نوشت افزار ایرانی در شهریور ماه سال جاری ادامه داد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی در تلاش است با استفاده از الگوهای صحیح ایرانی و اسلامی در تهیه نوشت افزار و لوازم مدرسه سعی شود فرهنگ غلط تهیه لوازم التحریر خارجی به استفاده از کالای داخلی تغییر یابد.

علامتی در ادامه گفت: در این نمایشگاه سعی شده از الگوهای قهرمانان ایرانی و شهدا در تهیه نوشت افزار استفاده شود و به گونه‌ای باشد که جذابیت بالایی برای دانش آموزان به همراه داشته باشد.

وی در پایان گفت: تا‌کنون 700 هزار نفر عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی شده‌اند و سعی ما بر این است که در سال تحصیلی جدید مدارس متوسطه اول و اهم تحت پوشش قرار دهیم.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار